منظور مجیدی پرسپولیس نبود

فرهاد مجیدی بعد از دربی جام حذفی به سمت هانی نوروزی پسر مرحوم هادی نوروزی رفت و او را بوسید.

منظور مجیدی پرسپولیس نبود

  به گزارش منیبان، درست بعد از این حرکت خبرنگاری از مجیدی پرسید یک جمله در مورد دربی بگویید که سرمربی استقلال هم گفت:« من همیشه اینها را می برم.» بلافاصله بعد از این اظهار نظر، فیلم صحبت مجیدی در فضای مجازی پخش شد و به طور طبیعی پرسپولیسی‌ها علیه او جبهه گرفته و گفتند تو همین یک ماه پیش در لیگ برتر به پرسپولیس باخته بودی.

 در این رابطه شنیدیم منظور مجیدی از آن جمله پرسپولیس نبوده و او مخالفان خود در باشگاه استقلال را گفته است. البته بعضی ها هم گفتند مجیدی دو پهلو صحبت کرده ولی به هر حال هواداران پرسپولیس به او و برادرش فرزاد حمله کردند.فرزاد مجیدی هم گفته بود اگر همه داوران لیگ مثل علیرضا فغانی بودند، استقلال قهرمان می شد. همین مسئله باعث شد تا پرسپولیسی ها حسابی مقابل برادر سرمربی استقلال جبهه بگیرند.


ت ت
کدخبر: 29347 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرات شما
    • avatar عارف

      مجیدی یک استقلالی تمام عیاره،اگه هم در مورد پرسپولیس گفته باشه بیراه نگفته،کری همیشه بوده و هست!اینکه پرسپولیها در مورد این جمله موضع گرفتن باید بدونن یک استقلالی هیچوقت توهینهای پرسپولیسیهارو در بازی خارج از ایران که اصلا ربطی به رقابت داخلی نداشت رو فراموش نخواهند کرد و اگر منظور مجیدی پرسپولیس باشه دمش گرم...شما برید سید جلال و آماده کنید برای بازی بعد!تست دوپینگ خبری نیست

      0
    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها