استقلال می‌تواند بازیکن خارجی بخرد

رییس کمیته تعیین وضعیت گفت:باشگاه‌ها برای جذب بازیکن و مربی خارجی جدا از اینکه نباید پرونده‌های باز بین المللی داشته باشند، باید ضمانت لازم را هم ارائه کنند. این دستورالعمل باید رعایت شود.

استقلال می‌تواند بازیکن خارجی بخرد

به گزارش منیبان؛ جمشید نورشرق درباره مباحث مطرح‌شده و درخواست برخی باشگاه‌هایی که پرونده‌های باز بین‌المللی دارند برای جذب بازیکن و مربی خارجی اظهار داشت: جذب بازیکن خارجی تابع دستورالعملی است که به تازگی از فدراسیون و سازمان لیگ اعلام و ابلاغ کرده و از حیطه ما خارج است. طبق این دستورالعمل‌ باشگاه‌ها برای جذب بازیکن و مربی خارجی جدا از اینکه نباید پرونده‌های باز بین المللی داشته باشند، باید ضمانت لازم را هم ارائه کنند. این دستورالعمل باید رعایت شود.

نورشرق در پاسخ به این سوال که با توجه به پرونده بدهی باشگاه استقلال به استراماچونی آیا آبی‌‌ها هم از جذب بازیکن و مربی خارجی محروم هستند، گفت: طبق اطلاعات من این پرونده هنوز منجر به تصمیم نشده و هنوز فیفا درباره رای پرونده استرا ابلاغی نداده است. البته باید در این مورد کمیته بین‌الملل فدراسیون نظر بدهد. باشگاه استقلال هم برای جذب بازیکن و مربی خارجی باید تابع دستورالعمل باشد.

 

 


ت ت
کدخبر: 35896 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها