یحیی، کار استقلالی‌ها را تلافی کرد

اعضای کادرفنی پرسپولیس تمام ابهامات مربوط به ترکیب این تیم را بدون پاسخ گذاشته اند.

یحیی، کار استقلالی‌ها را تلافی کرد

به گزارش منیبان؛ به نظر می رسد یحیی گل محمدی که از مخفی کاری ها و اقدامات عجیب و غریب تیم استقلال تاجیکستان به شدت شاکی به نظر می رسد و معتقد است در فوتبال روز دنیا این اقدامات جایی ندارد، طی چند روز اخیر مقابله به مثل کرده و سعی دارد ابهامات پیرامون ترکیب تیمش را بیشتر کند.

یحیی گل محمدی برهمین اساس در بازی دوستانه تیمش مقابل گل گهر، ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر را راهی میدان کرد و از هر پنج خرید تازه اش در نیمه دوم بازی گرفت تا مشخص شود طبق پیش‌بینی، احتمالا نفرات تازه‌ وارد جایی در ترکیب اصلی بازی دوشنبه نخواهند داشت.

موضوع زمانی جالب می شود که وحید امیری و مهدی ترابی همچون مهرداد خانبان و کریم باقری به واسطه حضور در اردوی تیم ملی فقط فرصت کردند در تمرین پنجشنبه حضور داشته باشند و با یک جلسه تمرین بعد از دو هفته غیبت در تمرینات به تاجیکستان رفتند. وحید امیری و مهدی ترابی بی شک در ترکیب حاضر خواهند بود و طبیعی است یحیی به سادگی از آن ها نخواهد گذشت. به تمام این ها تغییراتی که یحیی قرار است در چینش بازیکنانش نسبت به بازی با گل گهر داشته باشد را نیز اضافه کنید تا متوجه شوید ترکیب پرسپولیس هم چندان مشخص نیست و حتی پیگیر ترین هواداران این تیم نیز نمی دانند قرار است کدام نفرات بازی کنند. هرچند می شود حضور برخی بازیکنان مثل حامد لک، وحید امیری و مهدی ترابی را حدس زد ولی وضعیت بقیه ترکیب مشخص نیست.

تصمیمی که یحیی و دستیارانش گرفته اند و طی 10 روز اخیر به هیچ وجه وارد جزییات مربوط به این مسابقه نشده و پاسخ درستی به اینکه قرار است با چه نقشه‌ای مقابل حریف‌شان بازی کنند یا در خصوص ترکیب و اینکه مثلاً جای نوراللهی را چگونه پر خواهند کرد نداده اند.


ت ت
کدخبر: 37798 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها