نماینده مشهد همچنان پا در هوا!

مسئولان هیات فوتبال خراسان رضوی اصرار بر آن دارند که «شهر خودرو» نامی غیرقانونی بوده و بایستی نماینده فوتبال خراسان رضوی با نام «پدیده» مورد خطاب قرار گیرد.

نماینده مشهد همچنان پا در هوا!

یکی از مشکلاتی که نماینده فوتبال خراسان رضوی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، موضوع نام این تیم است؛ چرا که به رغم حضور در لیگ برتر و از آن مهم‌تر حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با عنوان «شهر خودرو» اما هنوز پروسه اداری برای ثبت رسمی این نام طی نشده و از این بابت مسئولان هیات فوتبال خراسان رضوی اصرار بر آن دارند که «شهر خودرو» نامی غیرقانونی بوده و بایستی نماینده فوتبال خراسان رضوی با نام «پدیده» مورد خطاب قرار گیرد.

از هفته‌های قبل و پس از تغییرات مجدد مدیریتی، مدیران شهر خودرو به دنبال ایجاد پرونده و پیگیری آن برای کسب مجوز کمیسیون ماده 5 بودند و قدم‌های اولیه نیز در این مسیر برداشته شده اما یک اتفاق غیرمنتظره پروسه کار اداری این تیم مشهدی را به تعویق انداخته است.

فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی روز دوشنبه گذشته پس از اعلام بازنشستگی با همکاران خود خداحافظی و این مجموعه را ترک کرده است و هنوز از سوی وزارت ورزش و جوانان، جایگزینی برای وی به عنوان مدیرکل جدید و یا سرپرست انتخاب شده و این مسئله باعث شده تا عملاً پروسه صدور کمیسیون ماده 5 شهر خودرو و رسمی شدن نام این تیم به تعویق بیفتد.

چرا که بایستی سند نهایی نام باشگاه، با امضای مدیرکل صادر شود و باید دید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان چه تصمیمی درباره اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی خواهد گرفت و سرانجام پروسه اداری صدور نام شهر خودرو خراسان چه زمانی به پایان خواهد رسید و کشمکش و جنجال‌ها در این‌باره خاتمه پیدا می‌کند.

 


ت ت
کدخبر: 42506 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها