نظر ستاره تیم‌‌ ملی درباره اختلاف طارمی و اسکوچیچ‌

مهاجم تیم ملی گفت: اسکوچیچ با من تماس گرفت و گفت مصاحبه‌ای که انجام داده، آن چیزی نبوده که بازتاب داشته و گفت اتفاقاً صحبت‌های مثبتی انجام داده است.

نظر ستاره تیم‌‌ ملی درباره اختلاف طارمی و اسکوچیچ‌

به گزارش منیبان؛ سردار آزمون درباره اختلاف پیش آمده بین مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ گفت:« فکر می‌کنم موضوع آنطور که بازتاب پیدا کرد، نبود. متأسفانه این مسئله همیشه دردسرساز می‌شود که یکی از عواملش ترجمه مصاحبه‌های بازیکنان و مربیان در رسانه‌های غیرفارسی است. به طور مثال خود من هم بارها در روسیه به انگلیسی مصاحبه کردم که صحبت‌ها به روسی منتشر شده و بعد از ترجمه به زبان فارسی، می‌بینم اصلاً کلماتی که من گفتم در مصاحبه نیست و برگردان مصاحبه به سه زبان، می‌تواند گاهی باعث سوءتفاهم شود. اسکوچیچ هم با رسانه‌های کروات مصاحبه کرده و فکر می‌کنم ترجمه آن به فارسی سوءتفاهم ایجاد کرده است.»

او ادامه داد:« پس از انتشار این صحبت‌ها، اسکوچیچ با من تماس گرفت و گفت مصاحبه‌ای که انجام داده، آن چیزی نبوده که بازتاب داشته و گفت اتفاقاً صحبت‌های مثبتی انجام داده است. شاید در رسانه‌های کرواسی صحبت‌های او طور دیگری منتشر شده و ترجمه صحبت‌های او از زبان کروات به فارسی و جابجایی چند واژه باعث این سوءتفاهم شده است. در هر صورت، با چهار پنج بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که اکنون در تیم نقش لیدر را دارند، باید به حفظ این آرامش کمک کنیم.این صحبت‌ها همه به ضرر تیم ملی است و ما نباید خودزنی کنیم. ما همه ایراد داریم و بدون ایراد نیستیم. پس نباید آرامش خودمان را با این صحبت‌ها از بین ببریم. ما یک تیم هستیم و اکنون نیز همه باید برای صعود به جام جهانی تلاش کنیم و به هر شکل اکنون نیز در گروه‌مان صدرنشین شدیم ‌که نباید این فرصت را از دست بدهیم.»


ت ت
کدخبر: 45030 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها