هفته سوم لیگ برتر/ اولین برد شیرازی‌ها

فجرسپاسی موفق شد اولین برد خود را مقابل صنعت نفت آبادان کسب کند تا به این ترتیب سومین شکست آبادانی هم در لیگ بیست و یکم نیز رقم بخورد.

هفته سوم لیگ برتر/ اولین برد شیرازی‌ها

به گزارش منیبان، ورزشگاه تختی آبادان آبادان امشب میزبان تیم های بدون امتیاز لیگ بیست و یکم بود؛ صنعت نفت که این روزها درگیر بسیاری از مشکلات است و نتوانسته بود امتیازی از دو بازی قبلی اش در لیگ کسب کند در غیاب منصوریان مقابل ذوب آهن و تراکتور شکست خورده و امشب به دنبال کسب پیروزی در خانه برای جبران بود؛ حریف این تیم فجری بود که با دوشکست مقابل گل گهر و نساجی بعد از هفت سال به لیگ برتر برگشته بود و مثل نفت در پی زدن اولین گل و کسب اولین امتیاز فصل بود.

 نیمه اول این دیدار با وجود برتری محسوس صنعت نفت و موقعیت های خوبی که این تیم داشت با تک گل زیبای محمد کاظمی با نتیجه 1-0 به سود فجر به پایان رسید. تلاش نفت در نیمه دوم برای جبران بازهم حاصلی در پی نداشت و این فجر بود که در دقایق پایانی توسط معصومی به گل دوم نیز دست یافت تا اولین برد خود را در لیگ بیست و یکم کسب کند. به این ترتیب در غیاب منصوریان و ضعف دستیارانش در کنار زمین و البته بی دقتی بازیکنان نفت، سومین باخت متوالی آبادانی ها نیز رقم خورد.

 


ت ت
کدخبر: 46370 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها