مجیدی و‌ غلامپور، رشید را دور زدند؟

در حالی که رشید‌مظاهری گفته بود آسیب دیدگی اش چندان جدی نیست و مشکل خاصی برای دربی ندارد، بهزاد غلامپور گفته رشید به دلیل مصدومیت در دربی غایب است.

مجیدی و‌ غلامپور، رشید را دور زدند؟

به گزارش منیبان، کاملاً مشخص است که فرهاد مجیدی نمی‌خواهد از وجود رشید مظاهری در دربی پایتخت استفاده کند به همین دلیل خیلی ها می گویند بهزاد غلامپور ماجرای مصدومیت را عنوان کرده تا در نهایت استقلال از میان سیدحسین حسینی و علیرض رضایی یکی را برای دربی انتخاب کند.

 مجیدی معمولاً برای انتخاب دروازه بان خود با غلامپور مشورت می‌کند و حالا باید دید برای بازی شنبه با پرسپولیس روی تجربه حسینی حساب می‌کند یا جوانی و انگیزه رضایی؟ اما هر چه هست او در این زمینه باید انتخاب مهمی را انجام دهد چرا که دروازه‌بانی چون حسینی معمولاً مقابل پرسپولیس فراز و نشیب زیادی داشته و حتی یک بار ضربه مهدی عبدی با برخورد توپ به او وارد دروازه شد. البته حسینی در آخرین دربی تهران پنالتی همین عبدی را مهار کرد تا در نهایت تیمش به فینال جام حذفی برود اما به هرحال باید دید مجیدی برای حساس ترین بازی نیم فصل اول تیمش مقابل پرسپولیس چه تصمیمی می‌گیرد و از بین رضایی و حسینی کدام یک را انتخاب می کند؟


ت ت
کدخبر: 51488 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها