پرسپولیس2-ذوب آهن صفر/ هدیه سه امتیازی گلر اصفهانی به قرمزها

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان با اشتباه مرگبار دروازه‌بان حریف و یک ضربه پنالتی به پیروزی رسید.

پرسپولیس2-ذوب آهن صفر/ هدیه سه امتیازی گلر اصفهانی به قرمزها

به گزارش منیبان، تیم پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی از ساعت 17 به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که  مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید. تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن به دومین برد پیاپی خود رسید و با 22 امتیاز به رده سوم جدول لیگ صعود کرد. گل اول  این مسابقه را دروازه‌بان ذوب آهن به پرسپولیس کادو داد و سرخپوشان گل دوم را هم از روی نقطه پنالتی زدند تا  فاصله آنها با استقلال صدرنشین فقط سه امتیاز شود. ذوب آهن همچنان روی نوار ناکامی گام بر می‌دارد و دومین شکست متوالی خود را متحمل شد این تیم اصفهانی در 6 هفته اخیر لیگ برتر فقط دو امتیاز کسب کرده است.  پرسپولیس در حال حاضر با سپاهان هم امتیاز است و به دلیل تفاضل گل نسبت به این تیم اصفهانی یک رده پایین تر است.

داور:  سیدمهدی سیدعلی

کمک داوران: سعید علی نژادیان- آرمان اسعدی

کارت زرد: محمد خدابنده لو( ذوب آهن) سیدجلال حسینی، محمد شریفی( پرسپولیس)

کارت قرمز:-

گل: پارسا جعفری( دقیقه 62- گل به خودی)، مهدی ترابی( دقیقه 87- پنالتی) برای پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، علی نعمتی، مهدی شیری( از دقیقه 57 مهدی ترابی)، علی شجاعی( از دقیقه 77 رضا اسدی)، محمد شریفی( از دقیقه 57 احسان پهلوان)، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب ذوب آهن: پارسا جعفری، امیرحسین صدقی( از دقیقه 83 محمد حسین اسلامی)، حامد نورمحمدی، سید محمد قریشی، پوریا پورعلی( از دقیقه 74 علی خدادادی)، محمد سلطانی‌مهر، رضا خالقی‌فر( از دقیقه 74 عارف رستمی)، میلاد جهانی( از دقیقه 63 مسعود ابراهیم زاده)، آرمان قاسمی، سجاد دانایی( از دقیقه 63 سجاد جعفری) و محمد خدابنده لو

سرمربی: مهدی تارتار


ت ت
کدخبر: 56150 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها