کمیته استیناف بر علیه رشوه 15میلیاردی!

کمیته استیناف رای کمیته انضباطی درباره بازیکن غیرمجاز گل گهر را تایید کرد.

کمیته استیناف بر علیه رشوه 15میلیاردی!

به گزارش منیبان؛ بر این اساس ۷ امتیاز کسر شده از گل گهر به این تیم برنمی‌گردد و سه امتیاز اهداء شده به تیم‌های پیکان - استقلال و سپاهان به قوت خود باقی است. این در حالی است که باشگاه گل گهر با مدارکی که ارایه داده بود به تغییر رای صادره از سوی کمیته استیناف خوشبین بود.  

مهم ترین مستنداتی که باشگاه گل گهر ارایه داده بود مدرکی بود که در آن رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال سوابق بازیکن گابنی را تایید کرد اما کمیته استیناف می‌گوید بر اساس قانون باشگاه مسئول مدارک ارایه شده اعضای خود است و هر گاه صحت مدارک زیر سوال رود ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اجازه صدور حکم را دارند.

بر اساس این بند از قانون بازی‌ها باشگاه‌ها موظف هستند در مورد صحبت مدارک ارایه شده از سوی بازیکن را بررسی کنند و زمانی که مدارک را به سازمان لیگ ارایه می‌دهند بدین معنی است که صحت مدارک ارایه شده از سوی باشگاه مورد تایید است. 

کمیته استیناف در حالی رای صادره از سوی کمیته انضباطی را تایید کرد که پیش تر شایعاتی شده بود که رای تغییر می‌کند. حتی یک از فعالان رسانه مدعی شده بود فدراسیون فوتبال در قبال تغییر رای ۱۵ میلیارد تومان از باشگاه گل گهر دریافت خواهد کرد!

 این فعال رسانه ای به کمیته اخلاق دعوت شده و حال با رایی که بر خلاف ادعای او صادره شده است باید پاسخگوی تهمتی که به فدراسیون فوتبال زده باشد. 

 


ت ت
کدخبر: 64400 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها