استفانو پیولی: این تقابلی مهم بین دو تیم تاریخی است؛ به دنبال بازگشت به مسیر قهرمانی هستیم

استفانو پیولی معتقد است که وقتی میلان متحد و به عنوان یک تیم بازی می کند، قادر به شکست هر تیمی است.

استفانو پیولی: این تقابلی مهم بین دو تیم تاریخی است؛ به دنبال بازگشت به مسیر قهرمانی هستیم

استفانو پیولی ، سرمربی  میلان  در کنفرانس خبری پیش از تقابل با منچستریونایتد در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ اروپا حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش و مسائل دیگری صحبت کرد. به گزارش منیبان، پیولی در این کنفرانس خبری گفت: ما لحظات بسیار مثبتی را پشت سر گذاشته ایم و این قطعاً به ما اعتماد به نفس می دهد. وقتی به عنوان یک تیم و متحد بازی می کنیم، قادر به شکست دادن هر تیمی هستیم و برای بازی با یونایتد کاملاً آماده ایم. باید هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی به عنوان یک تیم ظاهر شویم و همه با هم حمله یا دفاع کنیم. فردا از بچه ها انتظار یک بازی فوق العاده در زمینی سخت را دارم. ما در تلاش برای بازگشت به مسیر قهرمانی هستیم و این رقابت ها برای کسب تجربه اهمیت زیادی دارند.

عملکرد منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی؟  

من واقعاً تحت تاثیر عملکرد فوق العاده منچستریونایتد مقابل سیتی خارق العاده ای که هر 21 بازی قبلی خود را برده بود، قرار گرفتم. یونایتد تیمی فوق العاده است و شایسته این پیروزی بود. آن ها با جنگندگی و کیفیت بالایی بازی کردند. بنابراین، البته که من آن بازی را نگاه کردم و ما از آن بازی چیزهایی یاد گرفتیم. وقتی ما به عنوان یک تیم، منظم و با جنگندگی بازی می کنیم، از کیفیت خوبی برخورداریم و عملکرد خوبی داریم. ما آماده هستیم که فردا مقابل منچستریونایتد نیز به همین شکل بازی کنیم و همین عملکرد را داشته باشیم. هر چقدر فشرده تر و نزدیک به هم بازی کنیم، از مزیت بالاتری نیز برخوردار خواهیم بود. مهم است که همه با هم دفاع کنیم.

فینال زودهنگام؟ 

این طور فکر نمی کنم، هنوز تیم های قدرتمند زیادی در رقابت هستند که می توانند این جام را فتح کنند. با این حال، این دیدار یک تقابل مهم بین دو باشگاه با تاریخچه و گذشته ای باشکوه است. ما در تلاشیم تا رویاهای خود را محقق کرده و به مسیر پیروزی و قهرمانی در رقابت های مهم برگردیم. نباید به چنین دیدارهایی فکر کرد و در این بازی ها باید با تمام توان و با اعتقاد کامل بازی کرد. ما برای تیمی بسیار قوی که حتی با بهترین دفاع و بهترین حمله از گروهی سخت در لیگ قهرمانان به این جا آمده است، احترام قائل هستیم.

 دوناروما در تمام دقایق بازی، بازیکنی تاثیرگذار برای ما است و فردا برای تیم مهره ای مهم خواهد بود.

  دیوگو دالو؟

  من از عملکرد و پیشرفت او بسیار خوشحال و راضی ام. ما روی زمان حال تمرکز کرده ایم و جدای از آن، من کسی نیستم که در مورد سرنوشت بازیکن تصمیم خواهد گرفت.

 ما در تلاشیم که به مسیر قهرمانی برگردیم. مالدینی اخیراً گفت که ما نیاز به حضور مداوم در اروپا داریم تا به مسیر قهرمانی در مهم ترین رقابت ها برگردیم. هنوز کارهای زیادی برای انجام داریم. ما دو گزینه در پیش رو داریم؛ یا تحت تاثیر امواج منفی قرار بگیریم یا سوار بر امواج مثبت شده و به توانایی های خود اعتماد کنیم. ما گزینه دوم را انتخاب کرده ایم.


ت ت
کدخبر: 6604 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها