پائولو مالدینی:

با فرگوسن در مورد پیشنهادش به من خندیدیم زیرا پاسخ پدرم به او مودبانه نبود!

پائولو مالدینی گفت دیدن سر الکس فرگوسنی که پس از عمل سال 2018 حالش خوب است، لذتبخش است.

با فرگوسن در مورد پیشنهادش به من خندیدیم زیرا پاسخ پدرم به او مودبانه نبود!

به گزارش منیبان، دیدار دو تیم منچستریونایتد و میلان برخلاف عادت هواداران فوتبال در لیگ اروپا برگزار شد و پائولو مالدینی هم در گفتگو با اسکای اسپورت گفت که چنین دیدار در لیگ اروپا کمی عجیب بود. پیش از آغاز دیدار دو تیم، پائولو مالدینی گفت:

 چند دقیقه پیش با سر الکس فرگوسن نشسته بودیم و صحبت می کردیم و برای هر دو باشگاه کمی عجیب بود که این دیدار در لیگ اروپا برگزار می شود. با این حال این موقعیتی برای پیشرفت میلان و تایید منچستریونایتد است. ما در موقعیت های متفاوتی هستیم زیرا آنها درآمدی داشته اند که آینده باشگاه را تضمین کرده اند ما در حال جنگیدن برای این هستیم. 

 دیدن فرگوسن همیشه لذتبخش است. مخصوصا که دیدم بعد از آن عمل وحشتناک حالش خوب است. همیشه یادم می آید پدرم برای دیدن یک بازی به منچستر رفته بود و فرگوسن از پدرم خواسته بود تا مرا به منچستر ببرد. با فرگوسن امشب در مورد آن حرف زدیم و خندیدیم زیرا پاسخ پدرم مودبانه نبود! 

مالدینی همچنین به تمجید از فرانک کسیه پرداخت:  پیشرفت فرانک خارق العاده بوده است. نه فقط به خاطر عملکردش در زمین، بلکه هدایت و راهنمایی دیگر بازیکنان. در کنار زلاتان، فرانک بیشترین کمک را به ما می کند و به همین دلیل او را رئیس صدا می زنیم. 


ت ت
کدخبر: 6928 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها