مدیر قطری پی‌اس‌جی به خاطر پرداخت رشوه زندانی می‌شود؟

ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی و ژروم والکه دبیرکل سابق فیفا روز دوشنبه به اتهام پرداخت و دریافت رشوه برای اهدای حق پخش تلویزیونی به شبکه تلویزیونی بین اسپورت به دادگاهی در سوییس احضار شدند تا پاسخگوی سوالات قاضی باشند.

به گزارش منیبان؛ الخلیفی متهم است که با همکاری والکه برای کسب حق پخش مسابقات جام جهانی زیر نظر فیفا برای شبکه کشورش یعنی بین اسپورت، رشوه پرداخت کرده است. الخلیفی و والکه در دو دادگاه اول تبرئه شدند و حالا منتظر حکم دادگاه تجدید نظر هستند.

در حقیقت طرفین باید شکایت ها و دفاعیه های خود را تا روز پنجشنبه به دادگاه ارائه بدهند. در واقع الخلیفی و والکه ممکن است که به خاطر پرداخت و دریافت رشوه به مجموعا پنج سال حبس محکوم شوند. دادستانی خواستار 28 ماه حبس برای الخلیفی و سه سال حبس برای والکه شده بود.

دادستانی در ادعای خود مدعی است که والکه با پولی که به خاطر قرارداد بین اسپورت رشوه گرفته، یک ویلا خریده است.اگر الخلیفی به پرداخت رشوه محکوم شود باید حکم حبس خود را سپری کند که این می تواند شوک بزرگی برای مدیر پی اس جی باشد.

شرکت بین اسپورت حق پخش جام جهانی های 2018 و 2022 را در دوران ریاست بلاتر خریده است که در آن زمان ژروم والکه دبیرکل فیفا بود.


ت ت
کدخبر: 70576 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها