امیدواری های سردار و نوراللهی برای گلزنی به لبنان

آزمون و نورالهی بسیار امیدوارند گلزنی به لبنان را در بازی برگشت نیز تکرار کنند.

امیدواری های سردار و نوراللهی برای گلزنی به لبنان

به گزارش منیبان، تیم ملی فوتبال ایران در حالی فردا به مصاف لبنان می رود که بازی رفت دو تیم در صیدا با نتیجه دو بر یک به سود ایران خاتمه یافت.

در بازی رفت دو تیم و در حالی که بعد از گل دقیقه ۳۷ سونی سعد که خیلی اتفاقی به ثمر رسید شاهد وقت کشی عجیب لبنانی ها بودیم، گل های دقیقه ۹۲ و ۹۵ ایران توسط آزمون و نوراللهی ورق را به سود شاگردان اسکوچیچ برگرداند و باعث پیروزی دو بر یک یوزها شد.

جالب اینجاست که اسکوچیچ در آن مقطع مهدی طارمی را به دلیل مساول انضباطی و جروبحث توئیتری از لیست تیم ملی خط زده بود و بی شک به هیچ عنوان دوست نداشت شاهد شکست تیمش در آن بازی باشد.

به همین دلیل بود که اسکوچیچ بعد از گل آزمون به سمت بازیکنان ایران دوید و درست روبروی نیمکت لبنان ایستاد و با مشت های گره کرده رو به جمعیتی که در ورزشگاه حاضر بودند، شادی کرد. کاری که به مذاق نیمکت نشینان لبنان خوش نیامد و آنها به سمت سرمربی تیم ملی ایران هجوم آوردند. البته اسکوچیچ واکنش دیگری در این صحنه نداشت و در حالیکه داور مشغول بررسی صحنه گل آزمون بود، با نظر داور چهارم و رأی داور، از کنار زمین اخراج شد و ادامه بازی را از روی سکوها تماشا کرد.

حالا و در آستانه دیدار برگشت مقابل لبنان آزمون و نوراللهی امیدوار هستند با گلزنی دوباره در این بازی مقابل لبنان دبل کنند.


ت ت
کدخبر: 74354 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها