پابلو زابالتا:

یکی از دلایلی که می‌تواند مسی را در بارسلونا حفظ کند، انتقال آگوئرو به آنجاست

مدافع سابق سیتیزن ها می گوید همه باید به تصمیمی که مسی در پایان فصل خواهد گرفت احترام بگذارند.

یکی از دلایلی که  می‌تواند مسی را در بارسلونا حفظ کند، انتقال آگوئرو به آنجاست

به گزارش منیبان و به نقل از میرر، قرارداد مسی با بارسلونا در پایان فصل به اتمام می رسد و خوان لاپورتا، رئیس جدید کاتالان ها، تمام سعی خود را خواهد کرد تا این فوق ستاره آرژانتینی را در نیوکمپ حفظ کند. در این میان پابلو زابالتا بر این باور است که اگر لاپورتا بتواند سرخیو آگوئرو را به بارسلونا منتقل کند، قدم بزرگی در راستای حفظ لیونل مسی در باشگاه برداشته است و در این میان چنین انتقالی را برای مهاجم 33 ساله منچسترسیتی نیز، بسیار خوب می داند. زابالتا گفت: 

 مسی در سال پایانی قراردادش با بارسلونا است. هفته گذشته انتخابات ریاست باشگاه انجام شد و مهم ترین هدف رئیس جدید، لاپورتا، این است که مسی را برای ادامه حضور در بارسلونا قانع کند. یکی از دلایلی که می تواند مسی را در بارسلونا حفظ کند، انتقال سرخیو آگوئرو به آنجاست. پیش از این سرخیو (آگوئرو) می توانست در انتقال مسی به منچسترسیتی نقش موثری داشته باشد اما انتقال او به بارسلونا نیز می تواند مسی را در نیوکمپ حفظ کند. البته شرایط دشواری است و رسانه های مختلف گمانه زنی های زیادی در این خصوص داشته اند اما وقتی از من در خصوص این شرایط سوال می شود تنها چیزی که به آن فکر می کنم این است که اگر پای تصمیم گیری وسط باشد، کدام انتخاب می تواند برای آن ها خوب باشد. 

زابالتا در ادامه گفت: همه باید به تصمیمی که مسی و آگوئرو در پایان فصل خواهند گرفت احترام بگذاریم. مسی در تمام طول دوران بازیگری اش در بارسلونا بوده است و جدایی او از این تیم عجیب به نظر می رسد. همه ما این تصور را داریم که مسی در بارسلونا خواهد ماند و هیچ گاه این تیم را ترک نخواهد کرد. 

 


ت ت
کدخبر: 7441 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها