فلش بکی به صحبت های ابتدای فصل رییس هیات مدیره استقلال بعد از جذب محمد نادری

مهر قرمز آرمان رمضانی روی توافق نانوشته استقلال و پرسپولیس

در حالی که اسماعیل خلیل زاده ابتدای فصل مدعی بود استقلالی ها و پرسپولیسی ها سر این موضوع که دو باشگاه بازیکنی از هم جذب نکنند توافق کرده اند، استقلالی ها آرمان رمضانی را جذب کردند

مهر قرمز آرمان رمضانی روی توافق نانوشته استقلال و پرسپولیس

به گزارش منیبان به مناسبت جذب آرمان رمضانی بد نیست فلش بکی به صحبت های ابتدای فصل مدیران استقلال بزنیم. ابتدای فصل آبی ها محمد نادری را جذب کردند تا او یاغی جدید نام بگیرد.

زمانی که جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد، محمد نادری در استقلال بود. چندی بعد مدیران دو تیم در جریان ملاقاتی که در وزارت ورزش داشتند با یکدیگر گفتگو کردند. اسماعیل خلیل زاده، رییس هیات مدیره آبی ها به جعفر سمیعی پیشنهاد داده بود که دیگر دو تیم بازیکنی از هم جذب نکنند ولی جعفر سمیعی به شوخی به خلیل زاده گفته بود شما از ما بازیکن جذب کردید ولی حالا که نوبت ما شد، ما اینکار را انجام ندهیم؟

با وجود همه این حرف ها خلیل زاده به برنامه فوتبال برتر رفت و در این خصوص گفت:  بعد از اینکه ما نادری را جذب کردیم، با آقای سمیعی توافق کردیم که دیگر از هم بازیکن نگیریم. این توافق با هم صورت گرفته تا دیگر بین دو تیم بازیکنی رد و بدل نشود.

روز بعد باشگاه پرسپولیس دقیقا بر اساس موضع جعفر سمیعی این موضوع را تکذیب و اعلام کرد هیچ تضمینی برای این موضوع وجود ندارد و این فقط پیشنهاد مدیران استقلال بوده است.

در همان مقطع از فصل هم شایعه های زیادی در خصوص اینکه آبی ها پیشنهاد مالی سنگینی به سیامک نعمتی دادند مطرح شد و  همچنین شنیده می شد پرسپولیس هم به دنبال جذب سیاوش یزدانی، مدافع استقلالی ها بوده است. خلیل زاده آن روزها به خبرنگاران نزدیک به خود گفته بود اگر می خواست می توانست سیامک نعمتی را هم جذب کند!

حالا پس از گذشت یک نیم فصل، استقلال یک بازیکن دیگر از پرسپولیس جذب کرد. البته باید به این موضوع که آرمین رمضانی در لیست مازاد پرسپولیس حضور داشت هم اشاره کنیم. این اتفاق در حالی رخ داده که همانطور که در خبرها نوشتیم، محمد دانشگر ابراز تمایل کرده تا به پرسپولیس برود و حتی شایعه شده تماس هایی با یحیی گل محمدی داشته و یا پیام هایی از طریق واسطه ها برای او فرستاده ولی سرمربی سرخ ها با این که به سبک بازی او علاقه مند است، از موضع خود عقب نشینی نکرده و اعلام کرده فعلا از رقیب بازیکن نمی گیرد.

این اتفاق از این حیث جالب است که آبی ها خواهان توافقی با پرسپولیس برای جذب نکردن بازیکن از تیم رقیب بودند و پرسپولیس با این موضوع مخالفت کرده بود. ولی حالا دقیقا عکس این قضیه رخ داده و آبی ها یک بازیکن دیگر از اردوی رقیب جذب کرده اند در حالی که سرخ ها با وجود تمایل مدافع استقلالی ها، فعلا تصمیم گرفتند از اردوی رقیب بازیکن نگیرند. آنها در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی هم با شاهین طاهرخانی تا پای میز مذاکره رفتند اما مذاکره طرفین منجر به عقد قرارداد نشد.


ت ت
کدخبر: 7614 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها