محرومیت یحیی کاهش پیدا می کند؟

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد پرسپولیس به رای تجدیدنظر خواهی بسیار امیدوار است.

محرومیت یحیی کاهش پیدا می کند؟

به گزارش منیبان، حسین دوام، معاون حقوقی باشگاه ابتدا درخصوص اعتراض اهالی فوتبال به بیانیه بازی های جدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به فرهیختگان گفت: با بیانیه دادن یا جواب بیانیه را دادن مخالف هستم. هفته پیش ما به اتفاق وکیل و سرمربی محترم باشگاه پرسپولیس در جلسه کمیته انضباطی بودیم، تا از ساختمان بیرون آمدیم آقایان بیانیه نوشتند و در توئیتر به اشتراک گذاشتند! هواداران ما هم توقع دارند به افکار عمومی پاسخ بدهیم

دوام در خصوص جلسه کمیته انضباطی که به حکم کمیته انضباطی و محرومیت یحیی گل محمدی انجامید هم چنین گفت: حسن‌زاده انسان بسیار خوب و کاردانی است. به رای تجدیدنظرخواهی بسیار امیدوار هستیم. ما از حق قانونی خود حداکثر استفاده را خواهیم کرد، چون در متن رای به‌صراحت اعلام شده که رای قابل اعتراض است اما درباره مطمئن بودن و امیدوار بودن باید بگویم با شرایطی که سرمربی تیم دارد (طبق قانون) فقدان سابقه و صداقت که شخص در اظهاراتش اعلام می‌کند به ما این امیدواری را می‌دهد که از حق قانونی خود استفاده کنیم و این‌که کمیته استیناف تا چه حد به این نکات توجه کند. بحث امیدواری و اطمینان را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، افراد صاحب‌نظری در کمیته استیناف در امر قضا هستند که باید ارزیابی خود را انجام دهند در پذیرش یا عدم پذیرش اعتراض ما، با توجه به سابقه درخشان گل‌محمدی از نظر اخلاقی که در زمان بازیکنی و مربیگری داشت و دارد، امیدواریم که قبول شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه استقلالی‌ها معتقد هستند گل‌محمدی باید به‌مدت طولانی‌تر محروم می‌شد،‌ تاکید کرد: آنها حق اظهارنظر در مورد گل محمدی را ندارند چون جایگاه قانونی ندارند که در این خصوص اعتراض داشته باشند و درواقع شکایتی نکرده‌اند و در دادرسی حضور نداشته‌اند. 

 


ت ت
کدخبر: 76469 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها