ادعای سنگین بازیکن سابق علیه استقلال و فرهاد مجیدی

مدافع ملی پوش فولاد خوزستان که در ابتدای لیگ بیست ویکم از فولاد راهی استقلال شد در نقل و انتقالات زمستانی نیم فصل دوباره به فولاد بازگشت و در گفت و گوی اخیرش در ادعایی بسیار سنگین را مطرح کرده و مدعی شده استقلالی ها به دروغ نامه ای به کادرفنی و پزشکی تیم ملی زده اند که او دچار مصدومیت است!

ادعای سنگین بازیکن سابق علیه استقلال و فرهاد مجیدی

به گزارش منیبان؛ عارف آقاسی در این باره به سایت ورزش سه گفته است:"نمی‌خواهم به ریز اتفاقاتی که افتاد بپردازم اما زمانی که در استقلال حضور داشتم، افرادی بودند که از دعوت شدن من به تیم ملی جلوگیری می‌کردند. در آن زمان حتی نامه‌ای به دروغ از طرف باشگاه به کادرپزشکی و فنی تیم ملی ارسال شده بود که عارف آقاسی مصدوم است و تا چندین هفته نمی‌تواند بازی یا تمرین کند. همین موضوع باعث شده بود تا از دعوت من جلوگیری شود."

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد که اسکوچیچ متوجه دروغ استقلالی ها شده و در آن مقطع بازهم مدافع وقت استقلال را به اردو فراخوانده:«جا دارد از آقای اسکوچیچ تشکر کنم که در همان مقطع عجیب من را به تیم ملی دعوت کرد. او فهمیده بود که مساله مصدومیتم و نامه باشگاه دروغ است!» باید دید باشگاه استقلال واکنشی به ادعا و صحبت های آقاسی نشان می دهد یا نه.


ت ت
کدخبر: 88664 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها