چرا حضور بازیکن استقلالی در پرسپولیس منتفی شد؟

میلاد زکی‌پور مدافع چپ فصل گذشته گل‌گهر سیرجان تعدادی از عکس‌هایش از زمان‌ حضور در استقلال را از صفحه شخصی خود در اینستاگرام پاک کرد تا به نوعی از پرسپولیسی شدنش در فصل آینده خبر داده باشد، اما مذاکرات او با مدیران باشگاه پرسپولیس منجر به توافق نهایی نشد تا پیوستن این بازیکن به جمع قرمزها به نوعی منتفی شود.

چرا حضور بازیکن استقلالی در پرسپولیس منتفی شد؟

به گزارش منیبان؛ از زمانی که بحث پیوستن میلاد زکی پور به پرسپولیس مطرح شد، بخش عمده‌ای از هواداران پرسپولیس به خاطر سابقه حضور این بازیکن در استقلال مخالف پیوستن او به جمع قرمزها بودند اما اصرارهای یحیی گل‌محمدی موجب شد تا مدیران پرسپولیس با زکی‌پور مذاکره کنند. گفته می شود زکی‌پور در گفت‌و‌گو با معاون باشگاه پرسپولیس خواستار دریافت سقف قرارداد شده اما این موضوع مخالفت مدیران پرسپولیس را به همراه داشته تا عملا ادامه مذاکرات منتفی شود و این بازیکن از لیست قرمزها برای حضور در فصل آینده خارج شود.

زکی‌پور پس از عدم توافق با پرسپولیسی‌ها عکس‌های خود با پیراهن استقلال را که آرشیو کرده بود مجدد به صفحه اصلی اینستاگرامش برگرداند تا هواداران پرسپولیس دوباره علیه او موضع بگیرند. شنیده‌ها حاکی از این است یحیی گل‌محمدی علیرغم رفتار زکی‌پور همچنان بر جذب او تاکید ویژه داشته اما رضا درویش با جذب این بازیکن مخالفت کرد تا پرونده حضور او در پرسپولیس بسته شود.


ت ت
کدخبر: 88736 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      • شغل های از نظر اسلام وجود دارد که برای زنان حرام است مثل آرایشگری و یا آوازه خوانی که البته برای این مشاغل نیز شرایطی…