پرسپولیسی ها از شهریار مغانلو رضایت دارند؟

شهریار مغانلو در اولین حضور ثابتش، پرسپولیس و هواداران این تیم را امیدوار کرده است. این را می شود از پیام ها و نقدهایی که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی منتشر کرده اند به خوبی متوجه شد.

پرسپولیسی ها از شهریار مغانلو رضایت دارند؟

به گزارش منیبان، پرسپولیسی ها پس از فصل نه چندان درخشان مهدی عبدی و جواب ندادن خریدهایی چون آرمان رمضانی و مهدی خانی که مثل مغانلو از اروپا به ایران بازگشته بود تا در پرسپولیس خودی نشان دهد، عملکرد مهاجم تازه وارد تیم شان را پسندیده اند.

شهریار مغانلو هر چند در بازی با مس نوین و در دقایق کوتاه حضورش یک موقعیت عجیب را در چند قدمی دروازه از دست داد، اما مقابل نفت مسجدسلیمان با تصمیم یحیی گل محمدی و برای این که هرچه سریع تر با بقیه بازیکنان به هماهنگی برسد، از ابتدا بازی کرد و جالب این که روی هر دو گل سرخ پوشان نقش داشت. این مهاجم خوش قد و قامت در شرایطی به گل زدن تیمش کمک کرد که انتظاری برای گلزنی از او نبود.

نگاهی به گل اول پرسپولیس نکات جالبی را روشن می کند. همان زمانی که مغانلو سانتر بی هدف هم تیمی اش را بی خیال نشد و با سماجت دنبال توپ دوید و پس از مهار توپ و با دیدن آقایی به او پاس داد تا آقایی که این روزها آماده ترین روزهایش را تجربه می کند، مهدی ترابی را در موقعیت گلزنی ببیند و ترابی هم گلزنی کند.

مغانلو روی صحنه گل دوم هم تاثیر مستقیم داشت. او از مدافع حریف توپ گرفت و پس از پیشروی در فضایی که داشت امیری را در موقعیت گل دید و به امیری پاس گل داد تا این بازیکن نیز گلی را به ثمر برساند مشابه گلی که مقابل استقلال به ثمر رساند.

بی شک مغانلو بدشانس بود که دو بار ضرباتش گل نشد و یک بار نیز شوت خوبش به تیرک برخورد کرد. به هر حال اگر یکی از این موقعیت ها گل می شد، شروع با یک گل و یک پاس گل ایده آل ترین شروع برای مهاجمی بود که برای اولین بازی لیگ برتری با پیراهن پرسپولیس به میدان می رفت.

همه این مسائل دست به دست همه داد تا هواداران پرسپولیس از عملکرد مهاجم تیمشان ابراز رضایت کرده و خوش بین باشند. مغانلو همانطور که از لیگ برتر به ملوان رفت و آقای گل شد، به پیکان بازگشت و در لیگ برتر به همراه آل کثیر و دیاباته مدعی آقای گلی شد. حالا نیز در پرسپولیس یکی از مردان بالانشین جدول گلزنان باشد.


ت ت
کدخبر: 9009 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها