پنج نکته ای که شاید درباره پدیده بارسلونا ندانید

در اینجا به پنج چیزی که شاید درباره پدری گونزالس، پدیده بارسلونا ندانید اشاره می کنیم.

پنج نکته ای که شاید درباره پدیده بارسلونا ندانید

به گزارش منیبان، پدری که فقط 18 سال سن دارد در اولین فصل حضور خود در بارسلونا همه را تحت تاثیر قرار داده و می توان گفت که فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. ستاره اهل تنریف خیلی زود به زوج مورد علاقه لیونل مسی تبدیل شده و طی روزهای اخیر مشخص شد که به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شده است.

در اینجا به پنج چیزی که شاید درباره پدیده بارسلونا ندانید اشاره می کنیم.

قهرمان کودکی و الگوی او آندرس اینیستا، اسطوره بارسلونا بود
این ستاره جوان در مقاطع مختلف به تمجید از اسطوره بزرگ بارسلونا یعنی آندرس اینیستا پرداخته است. اینیستا الگویی برای پدری بوده که به عنوان یک بازیکن جوان و طرفدار بارسلونا کار خود را در این تیم آغاز و سپس رشد کرده است. از طرفی خانواده او نیز طرفدار بارسلونا بودند و پدربزرگش باشگاه Tenerife-Tegueste Barcelona را تأسیس کرد.

جوان ترین گلزن لاس پالماس
گلزنی پدری با لباس لاس پالماس مقابل اسپورتینگ خیخون باعث شد که او در سپتامبر 2019 نام خود را در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند؛ جایی که پدری در سن 16 سال و 9 ماه و 23 روزگی به جوان ترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد. اولین فصل حضور او در لاس‌پالماس چنان شگفت انگیز بود که تنها چند ماه بعد به بارسلونا منتقل شد.
از قضا وقتی او در تنریف بود باشگاه متعلق به این شهر جثه او را بسیار کوچک و لاغر اندام تلقی می کردند و به همین دلیل تمایلی به حفظ پدری نشان ندادند؛ موضوعی که نهایتاً باعث شد در لاس پالماس با او قرارداد امضا کند.


رکورد فوق العاد

پدری یک رکورد جالب دیگر را هم متعلق به خود کرده است؛ جایی که او در سن 18 سال 42 روزگی به جوان ترین بازیکن سطح اول فوتبال اسپانیا تبدیل شد که در یک مسابقه گل و پاس گل به ثبت رسانده است. (در دیدار مقابل بیلبائو در سن مامس)

دو پاس زیبا برای لیونل مسی
تا به اینجای لالیگا او تنها بازیکنی بود که دو پاس پشت پای منجر به گل ارسال کرده است و شاید حدس بزنید برای چه کسی بوده است. بله او این پاس ها را برای لیونل مسی فرستاده است. یکی از این پاس ها که در دیدار برابر وایادولید بود از اهمیت بالایی به شمار می آمد چرا که منجر به تاریخ سازی برای مسی شد.

شروع فوتبال به لطف برادر
مربی برادرش از پدری خواست که تنها در سن 4 سالگی به تیم ملحق شود. پیوند بین این دو برادر تا به امروز بسیار قدرتمند باقی مانده است ‌ چرا که آنها در بارسلونا با یکدیگر زندگی می کنند.


ت ت
کدخبر: 9086 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها