پایان رافت:

پرسپولیس باز هم قهرمان می شود

پایان رافت به رغم این که پرسپولیس نتوانست صدرنشینی اش را در پایان سال 99 حفط کند اما همچنان معتقد است که پرسپولیس قهرمان خواهد شد

پرسپولیس باز هم قهرمان می شود

به گزارش منیبان، پایان رافت مهاجم سابق تیم پرسپولیس گفت: اول جا دارد سال نو را به همه هموطن های عزیزم تبریک بگویم و برای خانواده مهرداد میناوند عزیز و علی انصاریان دوست داشتنی هم آرزوی صبر و سلامتی داشته باشم.

رافت در ادامه در مورد شرایط پرسپولیس و این که نتوانست سال 99 را با صدرنشینی به پایان برساند گفت: به هرحال رقابت سنگین است و همین موضوع جذابیت لیگ امسال را زیاد کرده است. پرسپولیس می توانست با گل های بیشتری مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی برسد اما این اتفاق نیافتاد تا سپاهان به صدر برود. البته که هنوز تا پایان لیگ راه درزای باقی است و صدر جدول باز هم دستخوش تغییر و تحول خواهد شد.

رافت در مورد این که بالاخره سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود یا پرسپولیس گفت: همان طور که گفتم زمان زیادی تا پایان لیگ باقی است. اما من فکر می کنم با توجه به این که اوضاع پرسپولیس خوب است و نفرات خوبی را هم جذب کرده، این تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد. انسجامی که پرسپولیس دارد را من در کمتر تیمی دیده ام و من تردید ندارم با شناخت خوبی که آقای گل محمدی و دستیارانش از بچه ها دارند پرسپولیس اگر همین روند را ادامه دهد قپبرای پنجمین بار قهرمان خواهد شد.

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد وضعیت استقلال و سپاهان هم گفت: هم سپاهان و هم استقلال یارگیری خوبی داشته اند و عملکدرشان نسبیت به سال های گذشته بهتر بوده. به خصوص سپاهان که به نظر می رسد با نویدکیا به روزهای خوبش بازگشته اما من فکر می کنم پرسپولیس روی نیمکت برتری هایی دارد که تیم های دیگر از آن بی بهره هستند.

رافت در پایان در مورد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان اسیا هم تاکید کرد: پرسپولیس حالا دیگر یکی از قدرت های آسیا است و به همین دلیل من فکر می کتن کار سختی برای صعود ندارد.  کار اصلی از مرحله بعدی است. کادرفتنی و بچه ها اگر بتوانند از تجربه 3 سال اخیر استفاده کنند مطمئن هستن در آسیا هم می توانیم نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم. در مجموع من به این تیم بسیار خوش بین هستم.


ت ت
کدخبر: 9225 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها