اولین گام برای ساختن آکادمی / پرسپولیس باید خوابگاه داشته باشد

ناراحتی ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی از نتایج تیم های پایه باعث شد تا آن ها وعده ساماندهی تیم های پایه در سال 1400 را بدهند.

اولین گام برای ساختن آکادمی / پرسپولیس باید خوابگاه داشته باشد

به گزارش منیبان، تیم های پایه پرسپولیس به لحاظ نتیجه نتوانتس عملکرد قابل قبولی داشته باشد. موضوعی که باعث شد تا هم شکوری از وضعیت تیم های پایه ابراز نارضایتی کند و هم جعفر سمیعی در نشست خبری آخر سال خود به این موضوع اشاره کرده و اعلام کند برنامه های زیادی برای تقویت آکادمی تیم های پایه دارد.

در اولین گام اما به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس باید برای اسکان بازیکن های تیم های پایه برای ساخت یک خوابگاه اقدام کند.

سال گذشته بازیکنان تیم های پایه وضعیت مناسبی به لحاظ ساماندهی نداشتند. بخشی از بازیکن ها در محلی که حسن خان محمدی با هزینه شخصی در درفشی فر ساخته بود اسکان پیدا کردند که البته درنهایت با مخالفت روبرو شد و در اولتیماتومی چند روزه قرار شد این بازیکنان از این محل منتقل شوند و برخی بازیکنان دیگر نیز در خانه استیجاری که باشگاه برای بشار رسن تدارک دیده بودند اسکان پیدا کردند که البته گویا قرارداد آن خانه هم به پایان رسیده است. از این رو سمیعی برای این که اولین گام را برای داشتن یک آکادمی درست برداشته باشد، در پی ساختن یک خوابگاه مستقل و البته در شان و اندازه های باشگاه پرسپولیس است.

پس از ساخت و تجهیز خوابگاه باشگاه پرسپولیس می تواند وارد مقوله های دیگری از جذب بازیکن طراز اول و استعدادهای درخشان گرفته تا پرداخت درست و به موقع حق و حقوق بازیکنان و مربیان تیم های پایه شود.

حال باید دید سمیعی و شکوری در ادامه راه چه تدابیری را برای تقویت تیم های پایه درنظر خواهند داشت.


ت ت
کدخبر: 9400 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها