پیتر کراوچ:

لیورپول به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسد؛ رئال مادرید دیگر آن تیم سابق نیست

پیتر کراوچ پس از اطلاع از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انتظار دارد لیورپول در مسیر تجربه یک قهرمانی اروپایی دیگر حرکت کند.

لیورپول به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می رسد؛ رئال مادرید دیگر آن تیم سابق نیست

به گزارش منیبان و به نقل از  میرر ، لیورپول در این مرحله به مصاف رئال مادرید خواهد رفت و چلسی هم با پورتو رو به رو خواهد شد. دیدار منچسترسیتی - دورتموند و بایرن مونیخ - پاری سن ژرمن از دیگر مسابقات این مرحله است. کراوچ که بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ برای لیورپول بازی کرد، شانس موفقیت شاگردان یورگن کلوپ را بالا می داند.

من آن ها را خط نمی زنم. من امیدوارم و انتظار دارم که لیورپول توان کافی برای مقابله با رئال مادرید را داشته باشد. آن ها آن تیم سابق نیستند و با وجود مشکلات لیورپول در این فصل، تصور می کنم آن ها صعود خواهند کرد. 

کراوچ از فینال سال ۲۰۰۷ لیگ قهرمانان اروپا که در نیمه نهایی شاهد تقابل لیورپول و چلسی بود، خاطره خوبی به یاد ندارد. او انتظار دارد در دور بعد، یک نیمه نهایی تمام انگلیسی را شاهد باشیم.  

انتظار دارم چلسی از سد پورتو بگذرد. نیمه نهایی سال ۲۰۰۷ در آنفیلد بهترین اتمسفری بود که در آن بازی کرده ام. عجب شب حیرت انگیزی بود. 

کراوچ در ادامه افزود: منچسترسیتی و بایرن مونیخ از بقیه قدرتمندتر هستند ولی یکی از آن ها قبل از فینال کنار می رود و اگر اوضاع وفق مراد پاری سن ژرمن پیش برود، شاید این اتفاق برای هر دوی آن ها بیافتد. در این مقطع از رقابت ها حساسیت کار بالا می رود و وقتی لیورپول در اروپا است، اتفاقات جالبی می افتد. با وجود تمامی بازیکنانی که غایب هستند و مشکلاتی که لیورپول دارد، باید آدم شجاعی باشید تا بگویید آن ها از عهده این کار بر نمی آیند.  


ت ت
کدخبر: 9455 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها