بند فسخ ارزان بازیکن ایرانی

به نظر می رسد مبلغ فسخ قرارداد که از سوی باشگاه های ایرانی برای بازیکنان جوان و نخبه در نظر گرفته می شود خیلی کم است و این به ضرر تیم های ایرانی تمام می شود.

بند فسخ ارزان بازیکن ایرانی

به گزارش منیبان، بند فسخ قرارداد محمد محبی با تیم سپاهان ۲۵۰ هزار دلار بود که در نهایت باشگاه سانتاکلارا این بازیکن را با شهریار مغانلو معاوضه کرد. جالب اینکه باشگاه پرتغالی هم اکنون برای این بازیکن ایرانی بند فسخ قرارداد ۳ میلیون یورویی گنجانده است. یعنی بیش از ۱۰ برابر فسخ قرارداد سپاهانی ها. 

حالا باشگاه شارلروای بلژیک هم در تلاش برای به خدمت گیری امیر حسین حسین زاده است. مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن ۲۵۰ هزار یورو است و باشگاه شارلروا اعلام کرده برای این بازیکن درخواست ویزا داده و مشکلی با پرداخت حق استقلال ندارد. 

امیر حسین حسین زاده ۲۱ ساله است. باشگاه بلژیکی این بازیکن را درلیگ برتر بلژیک مطرح می کند و او را در آینده با رقمی حدود ۳ تا ۴ میلیون یورو خواهد فروخت. این همان اتفاقی است که در مورد الهیار صیادمنش رخ داد. باشگاه فنر باغچه صیادمنش را با ۶۰۰ هزار یورو از استقلال خرید و به تازگی این بازیکن را با ۴.۵ میلیون یورو به هال سیتی فروخت و  سهم استقلال از این درآمد اندک است. 

متاسفانه در ایران باشگاه ها قراردادهای خوبی را با بازیکنان به خصوص بازیکنان جوان نمی بندند و یا نسبت به تنظیم چنین قراردادهایی ناآگاه هستند. در این فعل و انفعالات پول بیشتر به جیب باشگاه های خارجی می رود؛ در حالی که این باشگاه های ایرانی هستند که برای معرفی بازیکن زحمت می کشند. 


ت ت
کدخبر: 97060 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها