تهدید گل محمدی کارساز می شود؟

در حالی مدیران پرسپولیس پیش از این با یک اسپانسر برای برگزاری اردوی خارجی شاگردان یحیی گل‌محمدی در کشور ترکیه به توافقاتی دست پیدا کرده بودند اما این توافق بهم خورد تا اردوی خارجی پرسپولیسی‌ها در استانبول فعلا منتفی شود.

تهدید گل محمدی کارساز می شود؟

به گزارش منیبان؛ از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که رضا درویش پس از ناراحتی کادرفنی از عدم برگزاری اردوی خارجی و اعتراض یحیی گل محمدی به شرایط موجود، همچنان در تلاش است با جذب اسپانسر تیم را به ترکیه اعزام کند اما فعلا هیچ چیز قطعی نشده و برنامه ریزی ها فعلا روی برپایی اردو در تهران است. کادرفنی قرمزها به بازیکنان پرسپولیس اعلام کرد اردوی شبانه‌روزی سرخپوشان در تهران و در هتل آزادی برگزار می‌شود و بازیکنان پرسپولیس تا روز سه‌شنبه به صورت شبانه‌روزی در هتل آزادی مستقر می‌شوند. برنامه تمرینات به این شکل است که بازیکنان پرسپولیس از هتل با اتوبوس راهی محل تمرین خود خواهند شد و سپس با اتوبوس به هتل برمی‌گردند تا در این چند روز به صورت شبانه‌روزی زیر نظر کادرفنی خود قرار داشته باشند.

پیش از این قرار بود کاروان تیم پرسپولیس امروز به مدت ۱۰ روز راهی ترکیه شود تا ادامه مراحل آماده‌سازی قرمزپوشان در یکی از مناطق خوش آب و هوای ترکیه برگزار شود. این احتمال وجود دارد که در صورت جذب اسپانسر برای تامین مبلغ ۳۰ هزار دلاری اردوی قرمزها برنامه اردوی پرسپولیسی‌ها دچار تغییر شود هر چند باشگاه زمان زیادی برای قطعی کردن اردوی ترکیه ندارد و باید طی همین هفته تصمیم نهایی را در این رابطه بگیرد.

گفتنی است در صورت فراهم شدن شرایط و سفر پرسپولیس به ترکیه، این احتمال وجود دارد که برنامه بازی های دوستانه این تیم دچار تغییر شود.


ت ت
کدخبر: 97116 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها