با وجود تاکید و درخواست اسکوچیچ برای حضور کریم باقری در تیم ملی به نظر می رسد هیات رییسه فدراسیون فوتبال مخالف بازگشت او به اردوی ملی پوشان است!

به گزارش منیبان، روز اول خرداد احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد همکاری اسکوچیچ و کریم باقری تاکید کرد بحث حضور کریم باقری در تیم ملی، به یک سری قوانین بستگی دارد و او باید بین تیم باشگاهی و تیم ملی یکی را انتخاب کند. این ادعا درحالی صورت گرفته که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی همچنان به حضور باقری اصرار داشته و در آخرین مصاحبه تلویزیونی که داشت نیز اعلام کرد دوست دارد دوباره با کریم باقری در تیم ایران همکاری کند.

اگرچه در دوره های قبلی باتوجه به حضور همزمان باقری در تیم ملی و پرسپولیس، او حضور نیمه کاره ای در تیم ملی داشت اما اسکوچیچ از آن شرایط هم راضی بود. کریم باقری سودای سرمربیگری هم ندارد و بدون دخالت های بیجا در حوزه اختیارت سرمربی، با اسکوچیچ همکاری می کرد و این شاخصه باقری، او را بیش از پیش نزد اسکوچیچ محبوب و قابل اعتماد کرد.

اما در ادامه راه هیات رییسه با ادامه فعالیت همزمان کریم باقری در تیم ملی و پرسپولیس مخالفت کرد و این مخالفت کافی بود تا باقری مجبور شود از میان پرسپولیس و تیم ملی یکی را انتخاب کند و جالب این که باقری خلاف پیش بینی هایی که برخی ادعا می کردند او سودای حضور روی نیمکت تیم ملی در آوردگاه جام جهانی را دارد، پرسپولیس را ترجیح داد! جدایی باقری کافی بود تا حواشی در اردوی تیم ملی به اوج خود برسد. به گونه ای که این روزها و با اتفاقاتی که بین اعضای تیم ملی رخ داده و چند دستگی ملی پوشان، دراگان اسکوچیچ بیش از پیش جای خالی باقری را کنار خود احساس می کند. به هرحال این مرد کروات اعتقاد دارد بازگرداندن کریم باقری به تیم باز هم نظم و انضباط را به اردوی تیم ملی باز می گرداند.

حالا بعد از پافشاری دراگان اسکوچیچ روی حضور کریم باقری در تیم ملی و اعلام نیاز به او، زمزمه هایی مبنی بر بازگشت احتمالی "آقا کریم" به تیم ملی شنیده می شد اما به نظر می رسد هیات رییسه همچنان مخالف بازگشت کریم باقری به تیم ملی است و می گوید او اگر می خواهد به تیم ملی بیاید، باید قید پرسپولیس را بزند. جالب اینجاست در این میان برخی رسانه ها مدعی شده اند حضور همزمان کریم باقری در پرسپولیس و تیم ملی، تنها بهانه ای است برای دور نگه داشتن کریم باقری از تیم ملی و در واقع دلیل این دوری، مخالفت فردی با نفوذ روی هیات رییسه فدراسیون فوتبال با برگشت کریم باقری است که مانع از حضور کریم باقری در تیم ملی شده و بعید است او اجازه دهد باقری دوباره همکار اسکوچیچ شود!

کدخبر: 100768 تاریخ انتشار