دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، تیمش را کهکشانی نمی‌داند.

به گزارش منیبان، از دید خیلی‌ها، یحیی گل‌محمدی با خریدهایی که در نقل و انتقالات تابستانی انجام داده، پرسپولیس را تبدیل به یک تیم کهکشانی کرده است. موضوعی که نه تنها سرمربی پرسپولیس آن را قبول ندارد بلکه یکی از خریدهای سرشناس این تیم هم از اینکه به پرسپولیس لقب کهکشانی داده‌اند، حس خوبی ندارد.

علیرضا بیرانوند درباره این موضوع گفته است:" برخی می‌خواهند به تیم ما فشار وارد کنند و از این واژه استفاده می‌کنند. تیم کهکشانی تیمی است که بازیکن خارجی بالای یک‌میلیون یورو داشته باشد، کجای تیم ما کهکشانی است؟ این لقب را در دنیا فقط به تیم رئال مادرید داده‌اند، آیا ما از لحاظ هزینه و بازیکن با آنها قابل قیاس هستیم؟ تیم کهکشانی باید چند بازیکن اروپایی، آفریقایی یا آمریکای جنوبی با قیمت بیش از یک ‌میلیون یورو داشته باشد یا اینکه برای جذب بازیکنی که آزاد نیست بتواند بالای 500هزار یورو پول رضایتنامه بدهد. کجای پرسپولیس کهکشانی است که هنوز یک مهاجم جذب نکرده‌ایم؟"

عجیب‌تر از نظر بیرانوند درباره معیارهای کهکشانی شدن یک تیم، ادعای او درباره کمبود بازیکن در پرسپولیس است:" اگر سر تمرین ما بیایید شاید 14 بازیکن را بشناسید چون بقیه جوان هستند. پرسپولیس الان شبیه تیم زمان برانکو‌ست، منظورم همان سالی است که کمبود بازیکن داشت. یک تیم برای قهرمان‌شدن باید در هر پست 2 بازیکن خوب و آماده داشته باشد. دوست نداشتم اسم تیمی را ببرم ولی همین فولاد خوزستان را ببینید، آنها در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارند."

کدخبر: 100783 تاریخ انتشار