استقلال و هوادار که برای حضور در لیگ برتر بیست و دوم آماده می شوند، صبح جمعه در دیداری دوستانه به مصاف هم می روند. این دو تیم فصل قبل هم بارها در بازی دوستانه مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش منیبان، استقلال و هوادار به دلیل سابقه همکاری مالک جدید باشگاه هوادار با باشگاه استقلال، رابطه خوبی با یکدیگر دارند و همیشه گزینه رویارویی با هم هستند. این بار هم استقلال برای بازی آخرش قبل از حضور در لیگ، هوادار را انتخاب کرد. این بازی دوستانه برای هر دو تیم استقلال و هوادار اهمیت بالایی دارد. این بازی برای ساپینتو یک محک جدی است تا در آستانه ورود به لیگ برتر بیست و دوم تیمش را بهتر و بیشتر بشناسد و برای ساکت الهامی هم محک جدی تری است تا به نقاط ضعف تیمش پی ببرد و قبل از شروع فصل، ایرادهای باقی مانده را برطرف کند.

استقلال با ریکاردو ساپینتو تصمیم به بازی با روش 3-4-3 دارد و بعد از چند بازی دوستانه در تهران و ترکیه حالا این شیوه را در تقابل با تیم ساکت الهامی می سنجد. تیم های الهامی به گروهی بازی کردن و تاکتیکی بازی کردن شهره هستند و ساپینتو می خواهد ببیند تیمش جلوی تیمی که بافت فشرده ای دارد، چه می کند.

کدخبر: 101112 تاریخ انتشار