طی چند روز گذشته فروش بسیاری از محصولات شرکت سایپا بدون قرعه کشی و محدودیت آغاز گردیده که با عدم استقبال مشتریان مواجه شده است.

به گزارش منیبان؛ این موضوع نشان دهنده یک مساله است و آن هم اینکه فروش خودروها به صورت قرعه کشی، التهاب بیشتر در بازار ایجاد کرده و یک طرح شکست خورده است که مسئولین بر ادامه آن هنوز هم اصرار دارند.

این موضوع کاملا مشخص است که پیش از اجرای قرعه کشی خودروها، اختلاف بین کارخانه و بازار بسیار کمتر بود و میل  سرمایه  گذاری فقط بر روی چند خودروی خاص انجام میشد ولی هم اکنون ما شاهد  سرمایه گذاری  بسیاری از افراد بر روی خودروها به خصوص محصولات  ایران خودرو  هستیم.

پیشنهاد ویژه
 

 

 

کدخبر: 101298 تاریخ انتشار