مدیرعامل پرسپولیس همچنان سکوت اختیار کرده و هیچ واکنشی به انتقاد این روزهای هواداران و پیشکسوتان نشان نمی دهد.

به گزارش منیبان، با وجود اینکه برخی باشگاه‌های لیگ برتری در جذب بازیکن خارجی موفق عمل کرده‌اند، پرسپولیسی‌ها همچنان برای جذب مهاجم اندرخم یک کوچه اند و در این میان سکوت رضا درویش نیز به فضای پر از نقد پیرامون باشگاه پرسپولیس دامن زده است.چند هفته از تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم می گذرد و در این مدت اگرچه اسامی زیادی برای حضور در پرسپولیس از سوی رسانه ها مطرح شده اند اما هنوز هیچ نامی با سرخ پوشان به توافق نهایی نرسیده است. کافی است فضای رسانه ای حوزه پرسپولیس را مرور کنید تا دریابید چگونه اسامی مختلفی مطرح شده اند. از کاسیانو و آلیسون سافیرا گرفته تا الف مانگا و یورگن لوکادیا و ... !

مهاجم هایی که پرسپولیس حتی تا پای امضای نهایی و ثبت قرارداد به شکل ایمیل با آن ها نیز پیش رفت اما درنهایت هرکدام بنا به دلایلی به مرحله عقد قرارداد رسمی نرسیدند. در این میان هواداران پرسپولیس که می دیدند دیگر باشگاه های لیگ برتری به راحتی بازیکن و مهاجم خارجی با قیمت های متنوع جذب می کنند انتقادها را به اوج رساندند. هواداری که جذب یک مهاجم را کمترین حق خود می داند اما در عمل می بیند دلایل مختلفی باعث ناکامی مدیرعامل تیم شان در جذب مهاجم شده است. همین موضوع باعث شده طرفداران پرسپولیس به شدت علیه رضا درویش و محمد محمدی موضع گیری کرده و آن ها را برای جذب بازیکن خارجی ناتوان تلقی کنند.

در این میان سکوت رضا درویش درباره حواشی باشگاه پرسپولیس و مشکلات جذب مهاجم خارجی بسیار عجیب است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که به خاطر ناموفق بودن در جذب مهاجم خارجی به هیچ وجه جایگاه شایسته ای نزد پرسپولیسی ها ندارد، ترجیح داده در این شرایط سکوت اختیار کند و وارد فضای رسانه‌ای نشود تا به نوعی کارها در سکوت پیش برود. به هرحال او خوب می داند در این شرایط و فضای موجود هر دلیلی (حتی دلایل درست و منطقی) نمی تواند خشم هواداران را کاهش دهد چرا که آن ها می بینند چطور تیم های رقیب و حتی باشگاه های دیگر به راحتی بازیکن و مهاجم خارجی جذب می کنند اما باشگاه پرسپولیس از جذب یک بازیکن خارجی عاجز است.

به هر روی رضا درویش همچنان سکوت اختیار کرده و منتظر است جذب مهاجم قطعی شود تا حرف هایش را بزند. مدیری که تا چندت هفته قبل با القابی چون پرز بدرقه می شد حالا مورد سخت ترین و بدترین انتقادها و اتهامات است و باید دید می تواند طلسم جذب مهاجم را بشکند یا نه.

کدخبر: 102120 تاریخ انتشار