خبرنگار:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توضیح داد؛

نماینده مردم تهران در مجلس درباره اینکه گمانه‌زنی‌هایی در مورد معرفی بذرپاش به عنوان گزینه وزارت کار مطرح شده است، گفت: بله، پیشنهاداتی می‌شود اما ما منتظر هستیم تا خود دولت پیشنهادش را ارائه بدهد.

روح‌الله ایزدخواه، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان درباره گزینه های وزارت کار گفت: برای معرفی افراد هنوز  مهلت باقی است.

او در پاسخ به اینکه مجلس گزینه‌ای را برای وزارت کار پیشنهاد داده است، افزود: خیر، فعلاً قرار است مجلس در این مسئله دخالت نکند.

ایزدخواه در واکنش به اینکه اما حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، اعلام کرده نمایندگان پیشنهاداتی درباره گزینه وزارت کار داشتند؟ تصریح کرد: با توجه به اینکه بنده درگیر این بحث‌ها نمی‌شوم اگر هم پیشنهادی شده، بی‌اطلاع هستم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه تاکنون دولت تکاپویی برای معرفی گزینه‌ برای وزارت کار داشته است؟ اظهار کرد: گاهی یک چیزهایی به گوش ما می‌رسد اما مثل اینکه هنوز خود دولت هم درباره این موضوع به جمع‌ بندی قاطعی، نرسیده است.

ایزدخواه درباره اینکه گمانه‌زنی‌هایی در مورد معرفی بذرپاش به عنوان گزینه وزارت کار، خاطرنشان کرد: بله، پیشنهاداتی می‌شود اما ما منتظر هستیم تا خود دولت پیشنهادش را بدهد و ببینیم چه کسی را برای این وزارتخانه مدنظر دارد، بعد اظهارنظر خواهیم کرد. فعلاً نمی‌دانیم واقعاً برنامه دولت چیست و چه کسی را معرفی خواهند کرد، هر وقت دولت اعلام کرد ما هم اظهارنظر خواهیم کرد.

او در پاسخ به اینکه مهلت سه ماهه دولت برای معرفی گزینه پیشنهادی وزارت کار قابل تمدید است، یادآور شد: ظاهراً یک بار می‌توان آن را تمدید کرد.

کدخبر: 103303 تاریخ انتشار