استقلال در حالی با درخشش شماره بیستش توانست 3 گل به ملوان بزند که قایدی در دو فصل آخر حضورش در استقلال، پای ثابت گلزنی در اکثر بازیهایی بوده که استقلال به حریفانش در لیگ برتر، حداقل 3 گل زده است.

به گزارش منیبان، در لیگ بیستم، استقلال در 2 بازی، موفق شد 3 گل وارد دروازه حریفانش کند. یکی دیدار هفته بیست و نهم مقابل نساجی بود که استقلال در غیاب قایدی، 1-3 میزبانش را شکست داد. دیدار دیگر هم بازی تراکتور و استقلال در هفته یازدهم بود که قایدی در برد 1-3 تیمش در تبریز، موفق به گلزنی شد.

بازی شاهین و استقلال در تاریخ 30 مرداد 1399، آخرین بازی استقلال در لیگ نوزدهم بود. در آن دیدار استقلال با یک گل از میزبانش عقب افتاد اما گلهای وریا غفوری و مهدی قایدی به همراه دبل شیخ دیاباته در نیمه دوم باعث شد که آن بازی با نتیجه 1-4 به سود این تیم به پایان برسد.قایدی در بازی رفت مقابل شاهین بوشهر هم که با برتری 1-4 آبی‌ها بود موفق به گلزنی شد و در پیروزی 0-5 استقلال مقابل صنعت نفت هم نام او در بین گلزنان بازی دیده می‌شد.

تنها بازیهایی که استقلال حداقل 3 گل به حریفانش در لیگ برتر زد و قایدی سهمی در گلهای آن بازیها نداشت، دیدار مقابل سایپا و تراکتور در دور رفت لیگ نوزدهم بود.

کدخبر: 103999 تاریخ انتشار