مرد هندی که همسرش یکی از کارکنان هواپیما بود و راضی به کار کردنش نبود کار عجیب و احمقانه ای برای بیکارشدن زنش انجام داد.

به گزارش منیبان؛ هستند مردانی که به شدت با کار کردن همسرشان در بیرون از خانه مشکل دارند و گاها علی رغم اینکه در ابتدا این مسئله را پذیرفته اند و به همسرشان اطمینان خاطر داده اند یکباره نظرشان تغییر می کند و میخواهند همسرشان را از ادامه کار منصرف کنند شاید هم بدون تلاش برای منصرف کردن او از راهی دیگر وارد می شوند.

همسر این مرد که به کار خرید و فروش مشغول است یکی از کارکنان هواپیماست و همین محل کارش از سوی اقا مورد هدف قرار گرفت که در نهایت به زندانی شدنش ختم شد ؛ طبق گزارشات مرد جوان هندی در اقدامی دست به هواپیما ربایی ساختگی زد تا به این روش و شریک جلوه دادن همسر از همه جا بی خبرش در این جرم منجره به اخراج همسرش شود غافل از اینکه نقشه و برنامه ریزی اش بیش از ابتدایی بود و از همان اول کار ساختگی بودن هواپیما ربایی اش لو رفت و توسط پلیس به سرعت بازداشت شد .

از قرار معلوم 2 سال پیش این دو به صورت مخفیانه و بدون اطلاع خانواده ی مرد با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر 2 فرزند دارند که در شهری دور از محل سکونت مرد ساکن هستند و با شرایط موجود مرد مایل به کار کردن همسرش نیست و به گفته ی خودش دوست دارد زمان بیشتری را با آنها بگذراند.

برای همین به همسرش بارها گفته است که کارش را کنار گذاشته و با او به بمبمئی بازگردد تا خانوادگی کنار هم زندگی کنند اما همسرش قبول نمیکند و میگوید که باید او از بمبئی به شهر آنها نقل مکان کند تا او به این وسیله بتواند شغلش را حفظ کند و به کار در هواپیما ادامه دهد .

مرد هم زمانی که با این شرط روبر می شود و متوجه می شود که همسرش به خاطر کارش حاضر به زندگی در بمبئی نیست تصمیم میگیرد تا با اقدامی باعث اخراج و بد نام شدن همسرش شود که در این مسیر هم ناموفق بود چراکه به سرعت توسط پلیس بازداشت شد و نه تنها نتوانست همسرش را از کار بیکار کند بلکه باید مدتی از عمرش را در زندان سپری کند.

کدخبر: 104755 تاریخ انتشار