کاخ سفید، بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) بیانیه‌ای درباره دیدار جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید با ایال هولاتا مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی یو محورهای رایزنی آنها منتشر کرد.

به گزارش مُنیبان، کاخ سفید، بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) بیانیه‌ای درباره دیدار جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید با ایال هولاتا مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی یو محورهای رایزنی آنها منتشر کرد.

در ابتدای بیانیه کاخ سفید آمده است که جیک سالیوان بدین منظور با ایال هولاتا دیدار کرد که «در مورد طیف وسیعی از مسائل جهانی و موضوعات مورد علاقه دوجانبه مشورت کند».

به روایت این بیانیه، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار با همتای صهیونیست خود به او درباره تداوم حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با «تهدیدات ایران» اطمینان داد.

در بیانیه آمده است: «آقای سالیوان بر تعهد استوار رئیس‌جمهور بایدن برای حفظ و تقویت توانایی اسرائیل برای بازدارندگی در مقابل دشمنانش و دفاع از خود در برابر هر گونه تهدید یا ترکیبی از تهدیدها از جمله از سوی ایران و نیروهای نیابتی تحت حمایت ایران تاکید کرد و تعهد ما به تضمین اینکه ایران هرگز به سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند».

کدخبر: 105094 تاریخ انتشار