در شرایطی که به نظر می‌‎رسید انتقال مهاجم اسبق استقلال به پرسپولیس نهایی شده اما طی روزهای گذشته این خبر به گوش رسید که دیاباته به خاطر شرایط خانوادگی‌اش از یکطرف و سابقه حضورش در استقلال و حساسیتهای مربوط به این مساله از طرف دیگر، به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داده است.

به گزارش منیبان؛ این وسط برخی خبرها هم حاکی از آن بود که مشکل دیاباته و پرسپولیس، بر سر مسائل مالی است و گویا یکی دو ایجنت با اطلاع از علاقه پرسپولیس به جذب بازیکن فصل گذشته الغرافه، کاری کرده‌اند که قیمت این بازیکن افزایش پیدا کند و پرسپولیس هم به خاطر همین اتفاق قید جذب مهاجم اهل مالی را زده است.این موضوعی است که به نظر می‌رسد مدیرعامل پرسپولیس کدهای آن را داده باشد.

درویش درباره جذب مهاجم خارجی گفته است:" واسطه‌ها در جریان مذاکرات از موج‌های خبری که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به راه می‌افتد برای گرفتن دست بالاتر برابر باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس استفاده می‌کنند. این موضوع باید مورد توجه هواداران قرار بگیرد. ما هر شرایطی را نمی‌پذیریم. نمی‌توانیم برای نجات خودمان در شبکه‌های اجتماعی یا درست کردن وجهه، پرسپولیس را زیر بار هر شرایطی ببریم، چون در بلندمدت قطعا ضربه می‌زند و اهداف هم محقق نمی‌شود."

کدخبر: 105225 تاریخ انتشار