شماری از اعضای هیئت رئیسه مجلس از معرفی محمد هادی زاهدی وفا به مجلس برای گرفتن رای اعتماد و تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار بی اطلاعی کردند.

به گزارش منیبان، درحالیکه از صبح امروز برخی خبرها از ارسال نامه رسمی دولت به مجلس درباره معرفی  سرپرست وزارت  تعاون و کار حکایت دارد احمد امیرآبادی فراهانی، محمدرضا دشتی اردکانی، حسین علی حاجی دلیگانی و احمد نادری می گویند از این معرفی و نامه ای در این خصوص، اطلاعی ندارند. 

 

در همین حال احمد فراهانی گفت: ما هم این خبر را به نقل از برخی ها شنیدیم اما آنچه مسلم است تاکنون هیچ نامه ای در این باره در سامانه هیئت رئیسه مجلس ثبت نشده است. 

این عضو هیئت رئیسه این احتمال را رد نکرد که اگر دولت نامه ای هم به مجلس فرستاده باشد مستقیم به دفتر رئیس مجلس رفته و در آنجا ثبت شده باشد.  

محمدهادی زاهدی وفا درپی استعفای حجت الله عبدالملکی با حکم رئیس جمهور از 24 خرداد سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برعهده دارد. براساس اصل 135 قانون اساسی رئیس جمهور می‌تواند برای وزارتخانه‌هایی که وزیر ندارند حداکثر برای مدت سه ماه سرپرست تعیین کند که حکم سرپرستی سه ماهه محمد هادی زاهدی وفا 24 شهریور پایان می یابد.

منبع: صداوسیما

کدخبر: 106901 تاریخ انتشار