مهاجم هلندی تازه‌وارد پرسپولیس، شروع درخشانی در ترکیب سرخ‌پوشان داشته و توانسته نگاه‌ها را به خود متوجه سازد.

به گزارش منیبان، جذب مهاجم خارجی، دغدغه مشترک کادرفنی و هواداران پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی بود، آن‌هم در شرایطی که سرخ‌پوشان پایتخت در تمامی پست‌ها تقویت شده بودند و جذب یک مهاجم تمام‌کننده باکیفیت خارجی می‌توانست ترکیب پرسپولیس را تکمیل کرده و آن‌ها را در قامت یک مدعی برای رسیدن به مقام قهرمانی لیگ بیست‌ودوم نشان بدهد. مدیران پرسپولیس بعد از فرآیندی طولانی‌مدت توانستند یک خرید پرسروصدا داشته باشند و دغدغه کادرفنی و هواداران خود را برطرف کردند.یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و 28 ساله که سابقه بازی در تیم‌های نام‌آشنایی چون برایتون انگلیس و بوخوم آلمان را در کارنامه خود دارد، به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست و دیر اضافه شدن لوکادیا باعث شد تا او 2 دیدار ابتدایی فصل مقابل ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان را از دست بدهد اما از دیدار هفته سوم مقابل آلومینیوم اراک، مهاجم هلندی به ترکیب سرخ‌پوشان اضافه شد.

98 دقیقه برای اولین گلِ «لوکادیا» کافی بود!

لوکادیا در مصاف با آلومینیوم، 71 دقیقه در زمین مسابقه بود اما به دلیل عدم هماهنگی با سایر بازیکنان پرسپولیس، نمایش خوبی را در ترکیب تیمش نداشت. مهاجم هلندی از دومین حضورش در ترکیب پرسپولیس، نهایت بهره را برد و توانست با استفاده از قدرت تمام‌کنندگی بالای خود، دروازه صنعت‌نفت آبادان را هدف قرار بدهد و اولین‌گل خود در لیگ برتر فوتبال ایران را به‌ثمر رساند تا هواداران پرسپولیس کمتر از 100 دقیقه چشم‌انتظار گلزنی مهاجم تازه‌وارد تیم‌شان باشند.

بدشانسی علیه اولین هت‌تریک مهاجم هلندی

لوکادیا در بازی با صنعت‌نفت آبادان هم با توجه تاثیرگذاری مثبت، در نیمه دوم از ترکیب تیمش خارج شد و جای خود را به حامد پاکدل داد تا آماده تقابل هفته پنجم مقابل هوادار شود. مهاجم هلندی دوشنبه شب در ورزشگاه پاس‌قوامین تهران در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل هوادار به میدان رفت و توانست نمایش درخشانی را از خود به جای بگذارد و تنها 13 دقیقه وقت لازم داشت تا دومین‌گل خود در لیگ بیست‌ودوم را به‌ثمر برساند.مهاجم هلندی پرسپولیس بعد از گلزنی به هوادار، فرصت ثبت اولین هت‌تریک خود را هم داشت که یک موقعیت او از بالای دروازه به بیرون رفت و فرصت دیگر را هم میلاد فراهانی دروازه‌بان هوادار گرفت تا 2 فرصت طلایی گلزنی از لوکادیا سلب شود. او مقابل هوادار روی گل سوم تیمش هم اثرگذار بود تا تاثیر بالای خود در عملکرد فنی سرخ‌پوشان و صدرنشینی شاگردان یحیی گل‌محمدی را نشان بدهد.

«لوکادیا» در رویای کفش طلا

یورگن لوکادیا در شرایطی در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رود که احتمالاً از هفته آینده شیخ دیاباته هم در کنارش قرار خواهد گرفت تا زوج خط حمله سرخ‌پوشان با حضور 2 بازیکن خارجی چینش شود. لوکادیا که از فرصت 223 دقیقه‌ای حضور در ترکیب پرسپولیس نهایت بهره را برده و توانسته 2 گل بزند، در رویای رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران است.4 بازیکن پرسپولیس در 5 دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران توانسته‌اند عنوان آقای گلی را از آن خود کنند. علی دایی، محسن خلیلی، مهدی طارمی و علی علیپور که در این فهرست طارمی 2 فصل متوالی توانست صاحب کفش طلا شود. حالا یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و باتجربه پرسپولیس این فرصت را دارد تا با تداوم روند درخشان خود بتواند به اولین آقای گلی خارجی پرسپولیس در ادوار لیگ برتر تبدیل شده و بعد از 5 فصل، مجدداً کفش طلا نصیب یکی از بازیکنان پرسپولیس شود. 

کدخبر: 108158 تاریخ انتشار