به گزارش منیبان؛ حسن روشن جواب تندی به اظهارات جواد منافی مربی نساجی داد.

بازی استقلال و برد پرگل این تیم را چطور ارزیابی می کنید؟

بازی را از رادیو گوش می کردم. باعث خوشحالی است که استقلال توانست برنده شود. از همه مهم تر این بود که استقلال در همان نیمه اول دو گل زد. شنیدم استقلال تهاجمی بازی کرده که این خیلی خوب است. فوتبالی که مردم از استقلال توقع دارند همین است.تا جایی که شنیدم ادا و اطوار سرمربی استقلال لب خط کمتر بوده که مشخص است آقای آجورلو شب قبل از بازی توصیه‌های لازم را به ساپینتو کرده است. اما یک ایراد هم باید به خود سرمربی استقلال بگیرم.اینکه یک مرتبه هر پنج تعویضش را انجام می دهد درست نیست. باید لااقل یکی را تا دقایق آخر نگه دارد. چه بسا ممکن است دروازه بان تیم دچار مشکل شود و بخواهد او را تعویض کند. اینکه ۵ تعویض ظرف چند دقیقه انجام شود درست نیست.

درباره انتقاد مربی نساجی (جواد منافی) به رفتار ساپینتو صحبتی دارید. او گفته بود حاشیه زمین چاله میدان نیست؟

مگر چاله میدان چه ایرادی دارد؟ من بچه چاله میدان هستم. حالا مگر ساپینتو چه کار کرده!

ظاهراً اعضای کادر فنی نساجی و شخص جواد منافی به این موضوع معترض بودند که حرکات سرمربی استقلال لب خط، حواس آنها را پرت می کرده است. به نظر شما این انتقاد منطقی است؟

نه! اصلا منطقی نیست. شاید روی محوطه فنی استقلال هزار اتفاق بیافتد. کسی نباید حواسش از تیمش پرت شود. ضمن اینکه شاید این ترفند سرمربی استقلال است که می خواهد با این کار تمرکز حریف را به هم بریزد. البته من به عنوان پیشکسوت استقلال دوست ندارم شخصیت سرمربی این تیم طوری باشد که پشت سرش حرف باشد بلکه دوست دارم متین و آرام تیم را هدایت کند. ولی به هر حال هر مربی روش خودش را دارد. نمی دانم در ایران چه اتفاقی می افتد که بعضی مربی‌ها وقتی به اینجا می آیند اینطوری می شوند! مثلاً وینفرد شفر که در الاهلی امارات بود من او را می دیدم. با کت و شلوار و کراوات کنار زمین می ایستاد و خیلی منطقی و آرام بود، اما وقتی به ایران آمد شال استقلال را می چرخاند و بالا پایین می پرید.

کدخبر: 109530 تاریخ انتشار