در توقیف یک دستگاه خودروی سواری در شازند ۳ هزار و ۶۹۶ عدد انواع عینک دودی و طبی خارجی قاچاق کشف شد.

به گزارش منیبان؛ فرمانده انتظامی شهرستان شازند از توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل ۳ هزار و ۶۹۶ عدد انواع عینک دودی و طبی خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " عبدالرضا جودکی" بااعلام این خبر گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس، مأموران پلیس شهرستان شازند، از تردد یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق در سطح محور مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف آن را آغاز کردند.

او افزود: مأموران انتظامی شهرستان شازند در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان، خودروی مورد نظر را مورد شناسایی قرار داده و در عملیاتی هدفمند موفق به متوقف کردن آن شدند.

سرهنگ جودکی با اشاره به اینکه این خودرو از یکی از استان‌های جنوبی عازم استان‌های مرکزی کشور بود گفت: در بازرسی از خودروی مذکور، ۳ هزار و ۶۹۶ عدد انواع عینک دودی و طبی خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان با اشاره به تعیین ارزش ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی این محموله قاچاق از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 110680 تاریخ انتشار