همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، مطرح‌ترین برندها و شرکت‌های کشور به ارائه توانمندی‌های داخلی در این حوزه می‌پردازند و رفع نیاز ایران به واردات لیبل IML یکی از اصلی‌ترین پیام‌های این رویداد نمایشگاهی خواهد بود.

به گزارش مُنیبان، همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، مطرح‌ترین برندها و شرکت‌های کشور به ارائه توانمندی‌های داخلی در این حوزه می‌پردازند و رفع نیاز ایران به واردات لیبل IML یکی از اصلی‌ترین پیام‌های این رویداد نمایشگاهی خواهد بود.

شرکت آنیل‌پک، تولیدکننده لیبل‌های IML با سابقه ۲۰ ساله در حوزه صنعت چاپ و رسانه، در سال ۹۴، وارد صنعت بسته‌بندی و چاپ لیبل شد و اکنون به برندی قدرتمند در تولید لیبل‌های دورن قالبی (‌IML) تبدیل شده و جایگاه خود را در صدر فهرست فعالان این حوزه در سطح کشور تثبیت کرده است.

پیشنهاد ویژه

این شرکت با چاپ روزانه میلیون‌ها لیبل درون قالبی، چرخه تولید ظروف (IML) و رشد تجاری آن را ‌در ایران دگرگون کرده است. آنیل‌پک شعار «همیشه نوآور، همیشه بهتر و همیشه متخصص» را برای خود انتخاب کرده و هم‌سویی با استانداردهای جهانی، نوآوری، پایداری و تمرکز بر تخصص و دانش، همواره محرک‌های اصلی این مجموعه در دستیابی به ‌کیفیت بالا‌، استانداردهای امنیتی و زیست‌محیطی بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت آنیل‌پک، تولیدکننده لیبل‌های IML حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست را یک فرصت بی‌نظیر برای معرفی محصولات و خدمات رهبران بازار دانست و گفت: آنیل‌پک به عنوان شرکتی که درصد قابل توجهی از نیاز بازار را در حوزه IML تامین می‌کند، حضور قدرتمند و بسیار فعالی در نمایشگاه ایران‌پلاست خواهد داشت.

سیدرضا حسینی با اشاره به اینکه شرکت آنیل‌پک به عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لیبل‌های IML در نمایشگاه ایران‌پلاست حضور خواهد داشت، افزود: برای نخستین بار است که آنیل‌پک در نمایشگاه ایران‌پلاست حضور می‌یابد اما تلاش می‌کند با معرفی مطلوب فعالیت‌ها و دستاوردهای خود، شرایطی را فراهم آورد که حلقه واسط زنجیره تامین این حوزه از بخش پتروشیمی گرفته تا بخش تزریق پلاستیک در نمایشگاه ایران‌پلاست باشد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان ظروف پلاستیکی، فعالان حوزه تزریق پلاستیک و تولیدکنندگان ربات‌های تزریق از جمله مخاطبان اصلی آنیل‌پک به شمار می‌روند، اظهار داشت: از آنجایی که آنیل‌پک نقشی کلیدی در حوزه زنجیره تامین چاپ و لیبل در حوزه پلاستیک ایفا می‌کند، حضور در این نمایشگاه سبب خواهد شد تا با فعالان قدرتمند این حوزه تعامل ایجاد کند و به رشد و تعالی این صنعت کمک کند.

مدیرعامل شرکت آنیل‌پک با اشاره به اینکه فعالیت تخصصی این شرکت در صنایع شیمیایی، غذایی، دخانیات، آرایشی و بهداشتی و رنگ و رزین کاربردهای وسیعی دارد، تصریح کرد: آنیل‌پک در نمایشگاه ایران‌پلاست به دنبال آن است که طی مذاکره با شرکت‌های مختلف، ایران را به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح لیبل به هیئت‌ها و فعالان اقتصادی معرفی کند؛ همچنین به دنبال آن هستیم که به عنوان رهبر بازار IML برند خود را در این بازار تثبیت کنیم و مسیرهای جدیدی برای توسعه بازار محصولات خود بیابیم.

وی تاکید کرد: آنیل‌پک توانایی آن را دارد که بتواند نیاز ایران به واردات لیبل را قطع کند و تولید داخلی را جایگزین آن سازد؛ چرا که با استفاده از مواد اولیه بسیار مطلوب اقدام به تولید لیبل‌های IML می‌کند و کیفیت آن نیز به اندازه‌ای است که صادرات را در اولویت برنامه‌های خود جای داده است.

حسینی تاکید کرد: با حضور شرکت آنیل‌پک در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، رخدادهای تازه‌ای در حوزه چاپ IML رقم خواهد خورد؛ رونمایی از نخستین نشریه تخصصی صنعت IML در ایران با عنوان «تجارت برتر» و رونمایی از نخستین «مدرسه لیبل ایران» از جمله فعالیت‌هایی خواهد بود که با حضور آنیل‌پک در ایران‌پلاست صورت می‌گیرد.

کدخبر: 110754 تاریخ انتشار