رئیس دانشگاه تربیت مدرس در خصوص فیلم‌های منتسب به ناآرامی‌های ۲۰ مهرماه در دانشگاه تربیت مدرس و صحت آن بیان کرد: ما در این تاریخ هیچ گونه تحصن و تجمعی نداشتیم.

به گزارش منیبان، رئیس دانشگاه تربیت مدرس در پاسخ به این سوال که آیا دو دانشجوی بازداشتی باقی مانده از دانشگاه تربیت مدرس هم آزاد شده‌اند؟ اظهار کرد: بله، خوشبختانه یکی از آن‌ها چهارشنبه و دیگری پنجشنبه هفته گذشته آزاد شدند و الحمدالله از آغاز هفته جاری هیچ بازداشتی از دانشگاه تربیت مدرس نداشتیم.

فرهاد دانشجو در خصوص تشکیل کلاس‌های این دانشگاه در روزهای اخیر  گفت: ما شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته جاری اکثر کلاس‌هایمان را برگزار کردیم و چهارشنبه‌ها به طور معمول کلاس‌های ما حداقلی است و به کلی کلاس‌های سه شنبه و چهارشنبه ما همیشه کمتر از روزهای دیگر هفته است. 

او تصریح کرد: حدود ۹۵ درصد کلاس‌ها با حضور ۹۵ درصدی دانشجویان تشکیل شده است و وقتی این شرایط را با سال قبل در همین تاریخ مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که تعداد دانشجویانی که سرکلاس حاضر می‌شوند نسبت به سال قبل بیشتر شده است که شاید به این دلیل باشد که دانشجویان مدتی سرکلاس نبودند و مایل هستند که سرکلاس‌ها حاضر شوند. 

دانشجو در خصوص فیلم‌های منتسب به ناآرامی‌های ۲۰ مهرماه در دانشگاه تربیت مدرس و صحت آن بیان کرد: ما در این تاریخ هیچ گونه تحصن و تجمعی نداشتیم. ۱۹ و ۱۸ مهرماه تجمعاتی را داشتیم و روز شنبه ۱۶ مهر نیز تعدادی دانشجو تجمع کردند. 

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در مورد جزئیات تجمعات در این دانشگاه نیز اظهار کرد: این دانشجویان در قسمت ورودی ساختمان مرکزی شعارهایی در ارتباط با خواسته‌های خودشان مطرح می‌کنند و معمولا تجمع شان یک ساعت طول می‌کشد و از ساعت ۱۲ و نیم تا حدود ساعت ۲ عصر این تجمعات برگزار و تمام می‌شود. 

منبع: ایلنا

کدخبر: 114878 تاریخ انتشار