دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی است. دنیز دایی دختر علی دایی است. دنیز دایی حاصل ازدواج علی دایی با همسر اولش مریم است. دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی است.

به گزارش منیبان،  دنیز دایی همراه مادرش در لندن زندگی می کند. دنیز این روزها در لندن به کلاس رقص میرود و به صورت حرفه ای آن را دنبال میکند فیلم رقص دنیز دایی که بازتاب گسترده‌ای داشته ذهن برخی از طرفداران اسطوره‌ی فوتبال ایران را درگیر کرده باشد

علی دایی در چهاردهمین روز از بهمن ماه ۱۳۴۸&در محله جیرال اردبیل به دنیا آمد او فرزند سوم خانواده می باشد که چهار برادر دیگر بنام‌های عبدالله، محمد، حسن و حسین نیز دارد. تنها خواهر علی دایی در ۱۵ امین روز زندگی اش به دلیل بیماری درگذشت ، علی دایی از کودکی به نام شهریار شهرت داشته که در حال حاضر نیز شهریار فوتبال ایران لقب دارد، او که فوتبال خود را از استقلال اردبیل آغاز کرده پس از قبولی در دانشگاه به تهران آمد و در دانشگاه صنعتی شریف مشغول به تدریس شد و همزمان به تیم تاکسیرانی تهران پیوست و پس از چهار سال با تیم بانک تجارت در مسابقات لیگ تهران به میدان رفت و استعداد او در فوتبال کشف شد و به تیم ملی دعوت شد، علی دایی در نهایت سال ۱۳۸۷ در ۳۹ سالگی برای همیشه بازی فوتبال را در سطح حرفه ای کنار گذاشت و به مربیگری روی آورد.

کدخبر: 115221 تاریخ انتشار