یک خبر عجیب به فوتبالی رسیده است که اول باور کردنش سخت بود اما وقتی با تحقیق متوجه شدیم درست است بد ندیدیم به صورت تاپ سکرت آن را منتشر کنیم.

به گزارش منیبان، این خبر حاکی از آن است که سرپرست یا مدیراجرایی یک تیم باشگاهی(نمی توانیم به لیگ برتری یا لیگ یکی بودن باشگاه اشاره کنیم) قبلا با یکی از داوران فوتبال ایران همخانه بوده است. البته همخانه بودن مشکل چندانی ندارد و هر کس می تواند به دلیل رفاقت و البته هزینه های سنگین زندگی در کلان شهرها، همخانه هم داشته باشد اما این روزها که بحث اعتراض به داوری در لیگ برتر و حتی لیگ دسته یک داغ است و بسیاری از ارکان باشگاه‌ها نسبت به قضاوت‌ها موضع‌گیری می‌کنند، این ماجرا اهمیت پیدا می کند.

این را هم بگوییم که در حال حاضر خبر نداریم که این سرپرست و داور مدنظر با هم همخانه هستند یا نه و در کل نمی توانیم زیاد نشانه بدهیم اما همین را بدانید داوری که نمی توانیم به سن و سالش هم اشاره کنیم، در چند سال گذشته با سرپرست یکی از تیم ها هم خانه بوده است. البته فکرتان جای بد نرود و فکر نکنید تخلفی یا بازی درآوردنی در کار بوده چون ما هم از این ماجرا خبر مستندی نداریم. این را هم بگوییم که این داور هنوز در لیگ برتر قضاوت نکرده است و فقط در لیگ یک شاغل بوده است.فصل گذشته این داور در چند بازی پایانی لیگ برتر به عنوان داور چهارم حضور داشت و این احتمال وجود دارد که در ادامه لیگ برتر، از این داور استفاده شود. داستان آنجا جالب تر خواهد شد که این داور روزی برای تیمی که همخانه اش مدیر یا سرپرستش است،(فرض بگیرید که این تیم حالا در لیگ برتر حضور داشته باشد) قضاوت کند. البته ما پیش داوری نمی کنیم که اتفاقی بیفتد و یا حتی نیفتد اما می توانیم به کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال بگوییم که این داور که احتمال قضاوتش در لیگ برتر وجود دارد، با کدام سرپرست همخانه بوده است و نان و نمک هم را خورده اند. آن وقت به احتمال زیاد کمیته داوران در صورت آگاهی از این ماجرا به این داور قضاوت نمی دهد. البته شاید هم قضاوت داد! کسی چه می داند؟

کدخبر: 115575 تاریخ انتشار