محموله ۱۱ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات مشترک مأموران پلیس امنیت اتصادی استان مرکزی با پلیس همدان در محور اراک-قم توقیف شد.

به گزارش منیبان؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از توقیف محموله ۱۱ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات مشترک مأموران این پلیس با پلیس امنیت اقتصادی همدان در محور اراک-قم خبرداد.

سرهنگ "محمد عقیل سلگی" در تشریح این خبر  گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با معضل قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تعامل عملیاتی با پلیس امنیت اقتصادی همدان از تردد یک دستگاه کامیون حامل انواع کالای قاچاق در محور اراک-قم با خبر شدند.

سرهنگ سلگی افزود: با حضور مآموران عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی در محور مذکور و پس از چند ساعت کنترل خودرو‌های عبوری، سرانجام کامیون مورد نظر شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف شد.

او گفت: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳ هزار و ۳۵۲ دست انواع لیوان شیشه‌ای، ۴۶۸ کیلوگرم پودر کاپوچینو، ۳ هزا ر و ۳۶۰ قالب صابون، ۹۲۰ کیلوگرم ترشی زیتون، ۴۰۰ کیلوگرم ترشی ذرت، ۲ هزا ر و ۳۵۲ قوطی کمپوت آناناس، ۳ هزا ر و ۸۴۰ قوطی نوشابه، ۲۴ هزا ر و ۷۹۴ عدد انواع اسباب بازی، ۴ هزار عدد جا سوییچی، ۴ هزار و ۶۳۰ عدد انواع لوازم ورزشی مختلف خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبرگمرکی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در افزود: در ازریابی کارشناسی انجام شده از سوی کارشناسان اقتصادی این پلیس، ارزش این محموله توقیفی ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ سلگی در پایان با اشاره به عزم پلیس در مبارزه قاطع با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی کشور افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کدخبر: 116772 تاریخ انتشار