رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ مرد و یک زن در دربند خبر داد.

به گزارش منیبان؛ روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری دربند درحال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری سفید رنگ که ۲ آقا و یک خانم سرنشین آن بودند، مشکوک شدند. این افراد در حال پرسه‌زنی در محل و زاغ‌زنی خانه‌های ویلایی بودند و در همین راستا نیز ماموران رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران برای بررسی بیشتر به متهمان مراجعه کردند، گفت: سرنشینان این خودرو با مشاهده خودروی پلیس از محل متواری شدند که در پی آن عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و متهمان آغاز شد. در ادامه تعقیب و گریز که دقایقی به طول انجامید، مجرمان اشیایی را از داخل ماشین به سمت خودروی پلیس پرتاب کردند که با مهارت ماموران خودروی این افراد متوقف شده و هر سه متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بازرسی از خودروی متهمان گفت: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور یک قبضه سلاح جنگی، سه قبضه انواع سلاح سرد و یک عدد افشانه دفاع شخصی را کشف و ضبط کردند. همچنین متهمان که بین ۳۵ تا ۴۲ سال سن داشتند، به مقر انتظامی منتقل شده و در آنجا تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن اعتراف کردند که با همکاری یکدیگر قصد زورگیری از صاحبان خانه‌های ویلایی در محله دربند را داشتند که توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

کدخبر: 116795 تاریخ انتشار