به گفته فرمانده انتظامی استان گیلان، مأموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه در مدخل ورودی استان به یک دستگاه خودرو لکسوس با پلاک گذر موقت که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

به گزارش منیبان؛ سردار عزیزاله ملکی امروز در رشت با بیان اینکه مبارزه با قاچاق یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های مجموعه انتظامی است، گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به‌واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

او با اشاره به متوقف کردن یک خودرو در رودبار تصریح کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه در مدخل ورودی استان به یک دستگاه خودرو لکسوس با پلاک گذر موقت که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، خودرو موردنظر قاچاق است، گفت: در این رابطه متهم ۴۰ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

ملکی با بیان اینکه گسترش قاچاق، اثرات سوء و منفی بر تولیدات داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می‌زند، افزود: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است.

کارشناسان ارزش خودرو قاچاق توقیفی را ۱۲ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

کدخبر: 117575 تاریخ انتشار