​لیندا کیانی بازیگر خوش چهره که این روزا زده تو کار نچرال بازی، اخیرا عکسی منتشر کرد که نشون داد بی میکاپ رسما خانومو نمیشه نیگا کرد!

به گزارش منیبان، لیندا کیانی بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال خون سرد مهمون خونه های مردمه و تونسته باز هم توانایی های فوق العاده اش رو در بازیگری به نمایش بذاره. لیندا کیانی اولین بار با بازی در سریال پرمخاطب و جذاب روز حسرت طرفداران بی شماری برای خودش دست و پا کرد و استعداد بی بدیلش در بازیگری نمایان شد. اما این روزا که سلبریتیا از جنبه های دیگه در فضای مجازی به جذب شهرت و محبوبیت مشغول میشن، لیندا کیانی هم زده تو کار خفن بازی و جوری تری برداشته که بیا و ببین!

لیندا خانوم تو مدت اخیر نشون داده کمی از میکاپ داره دوری میکنه و دلش میخواد چهره نچرال خودش رو تو این سن و سال به رخ سلبریتیایی که غرق در عمل و چیتان پیتان هستن، بکشه. واسه همین هم چندی قبل عکسی منتشر کرد که او رو در حال انجام هنر مهرسازی که گویا اخیرا باهاش سرگرم شده، نشون میده؛ ولی نکته ای که راجع بهش وجود داره اینه که خانوم خانوما فیس ساده و بی میکاپش چندان به دل طرفداراش ننشست و نشون داد که پوست ملیح و صاف همواره زیر کلی میکاپ اونجوری شده و غیر از اون حالت پوستش چنگی به دل نمیزنه.

کدخبر: 118123 تاریخ انتشار