این روزها حال کسی خوب نیست و هواداران استقلال هم تحمل شنیدن وعده های تکراری و رویایی را ندارند.

به گزارش منیبان؛ کسی انتظار ندارد علی فتح الله زاده ، لیونل مسی را به استقلال بیاورد و بیان چنین حرفی حتی به شکل شوخی دیگر برای کسی جذاب نیست. علی فتح الله زاده باید مشاوران رسانه ای درست را کنارش بگذارد و مسیر مناسب را در پیش بگیرد، البته اگر می خواهد روزهای خوبی را تجربه کند، اگر هم که می خواهد مثل مدیران قبل وعده پشت وعده بدهد و بعد هم برود، می تواند راحت باشد و این یادداشت را هم نادیده بگیرد و بخندد، اصلا شاید تمام کلمات این متن هم برایش حکم شوخی را داشته باشد...علی فتح الله زاده چندی پیش دوباره به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد و از آن روز تاکنون، دوباره شاهد همان سبک و سیاق پوپولیستی سابق هستیم!کاش علی فتح الله زاده گذر زمان را هم محاسبه می کرد و بعد لب به سخن می گشود. از مصاحبه های اخیر او اینطور برداشت می کنیم علی فتح الله زاده بین دو مدیرعاملی اش در استقلال، در جزیره ای بوده که به هیچ چیز دسترسی نداشته و از آدم و عالم بی خبر بوده است!آن روزهایی که علی فتح الله زاده حرف از جذب لیونل مسی می زد، مردم اخبار ورزشی را از طریق تلویزیون و روزنامه ها دنبال می کردند ولی حالا چی؟ حالا او در باشگاه استقلال آب بخورد، آدم و عالم می فهمند.

مصطفی آجورلو را ببین و عبرت بگیر!

گویا در جلسه علی فتح الله زاده و بازیکنان استقلال، مدیرعامل آبی ها وعده جذب اسپانسر 1000 میلیاردی داده و مدعی شده مشکلات مالی استقلال در زمان مدیریت او به پایان خواهد رسید.چقدر وعده آشنایی؛ برای شما هم همینطور است؟ همین یک سال پیش مصطفی آجورلو می خواست اسپانسر 1000 میلیاردی بیاورد و در جلسه ای که پیشکسوتان استقلال حضور داشتند، میکروفون به دست به سمت دوربین ها یورش می برد و حرف از اتفاقی تاریخی می زد. دست آخر چه شد؟ یکی از دلایلی که باعث برکناری آجورلو شد مشکلات مالی زیاد بود و او خودش با وعده هایش، حکم برکناری اش را امضا کرد.ای کاش علی فتح الله زاده سرنوشت مدیر قبلی را می دید و دیگر چنین وعده نمی داد، وعده ای که برای بازیکنان استقلال بیشتر شبیه یک جوک تلخ، تکراری و بدموقع است!

شوخی بی مزه ای به نام لیونل مسی!

احتمالا در سال های اخیر همیشه نام علی فتح الله زاده و لیونل مسی با هم گره خورده است، آن هم به خاطر شوخی مدیرعامل استقلال درباره جذب این فوق ستاره آرژانتینی. اما نکته عجیب اینکه فتح الله زاده پس از بازگشت به استقلال باز هم چنین وعده پوچی داد؛ او مدعی شد وقتی لیونل مسی 37 ساله بشود و او مدیرعامل استقلال باشد، این بازیکن را جذب خواهد کرد.شوخی ای که حتی بامزه هم نیست. البته صحبت های فتح الله زاده در یک برنامه تلویزیونی در این خصوص خیلی هم شبیه شوخی نبود و او در گفتگو با مجری مدعی شد کاملا جدی چنین صحبت هایی را به زبان آورده است.

از این شبکه به آن شبکه؛ پول نداریم!

در همان روزهای ابتدایی که علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال شد، مدام او را در حال مصاحبه کردن می دیدیم. کار به جایی رسید که استقلالی ها نیز در فضای مجازی شاکی شدند و می گفتند علی فتح الله زاده صبح به یک برنامه تلویزیونی می رود، ظهر در تمرین حاضر می شود و با خبرنگاران گفتگو می کند، عصر مصاحبه از او در چند رسانه دیگر منتشر می شود، شب به یک برنامه دیگر می رود و آخر شب هم یک مصاحبه از او در کانال رسمی استقلال به اشتراک گذاشته می شود!کلید واژه تمام مصاحبه های علی فتح الله زاده هم این بود که استقلال پول ندارد. سوال اینکه اگر فتح الله زاده این شرایط را می دانست چرا قبول کرد و اگر در خودش این توانایی را می بیند که مشکلات را حل کند پس چرا انقدر مصاحبه انجام می دهد؟علی فتح الله زاده اگر همان زمان مصاحبه کردن را برای حل کردن مشکلات بگذارد، بخش زیادی از مشکلات آبی ها رفع می شود!

دوره وعده های پوپولیستی به پایان نرسیده؟

روی صحبت مان با علی فتح الله زاده است. او یکی از پرافتخارترین مدیرعامل های تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شود و اگر می خواهد روزهای خوبش در اردوگاه آبی تکرار شود باید از شعارها و وعده های پوپولیستی و البته از آن مهم تر شوخی های بی مزه خودداری کند.این روزها حال کسی خوب نیست و هواداران استقلال هم تحمل شنیدن وعده های تکراری و رویایی را ندارند. کسی انتظار ندارد فتح الله زاده، لیونل مسی را به استقلال بیاورد و بیان چنین حرفی حتی به شکل شوخی دیگر برای کسی جذاب نیست.

علی فتح الله زاده باید مشاوران رسانه ای درست را کنارش بگذارد و مسیر مناسب را در پیش بگیرد، البته اگر می خواهد روزهای خوبی را تجربه کند.

اگر هم که می خواهد مثل مدیران قبل وعده پشت وعده بدهد و بعد هم برود، می تواند راحت باشد و این یادداشت را هم نادیده بگیرد و بخندد، اصلا شاید تمام کلمات این متن هم برایش حکم شوخی را داشته باشد...گذشت آن روزگاری که هواداران با وعده های ترکاندن ترقه و بمب سر مست می شدند و شعار سر می دادند. الان شعور جای شعار را گرفته و حرف زدن از اسپانسر 1000 میلیاردی در این فوتبال ورشکسته توهین به شعور بازیکن، هوادار، رسانه و افکار عمومی است.استقلال برای عبور از بحران هایش نیاز به حرف ندارد، استقلال محتاج عمل است. علی فتح الله زاده به عنوان یک مدیرعامل هوادار محور حالا باید عملگرا باشد. حرف خوب را روی دیوار هم می توان خواند، هوادار توقع دارد از علی فتح الله زاده «عمل» ببیند.

کدخبر: 118563 تاریخ انتشار