این محتوا توسط گروه سئو، دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت نبض نت تدوین گردیده است.

با در اجاره جرثقیل در جرثقیل نوین همراه باشید.

آیا به دنبال اجاره جرثقیل کفی دار برای حمل خودرو یا ماشین آلات سبک و سنگین در داخل شهر یا جاده های برون شهری هستید؟

به طور حتم انواع جرثقیل کفی دار برای استفاده در کاربری های مختلف وجود دارند که هر یک از آن ها با توجه به توان باربرداری و ظرفیت کفی خود می توانند بارهای مختلفی را بلند کرده و حمل کنند. برای همین است که توصیه می کنیم در صورت نیاز به اجاره جرثقیل کفی دار تلاش کنید تا بهترین انواع جرثقیل را با توجه به وزن بار یا ماشین آلاتی که قصد جا به جایی آن ها را دارید انتخاب کنید.

شرکت های متعددی هستند که در تهران می توانند با اجاره انواع جرثقیل کفی دار (یا دارای کابین و انواع دکل) امکان برخورداری شهروندان و شرکت ها یا سازمان های مختلف به این تجهیزات را فراهم کنند.

برای همین به طور حتم به راحتی می توانید با جستجوی ساده ای در بین سایت های ارائه دهنده خدمات اجاره جرثقیل یا شرکت های معتبر فعال در تهران اطلاعات بیشتری را در مورد انواع جرثقیل کفی دار و نحوه اجاره آن ها به دست آورید.

این محتوا توسط گروه سئو، دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت نبض نت تدوین گردیده است.

نکات مهم برای اجاره جرثقیل کفی دار

به طور حتم در صورت نیاز به اجاره جرثقیل در تهران باید نکات متعددی را در نظر داشت تا از بروز هر گونه حادثه و مشکل در حمل یا جابجایی بار جلوگیری شود.

با توجه به این که انواع جرثقیل برای حمل یا بلند کردن بارهایی مورد استفاده قرار می گیرند که حداقل یک تن وزن دارند و در مواردی ممکن است تا بیش از 7 تن وزن داشته باشند، عدم توجه به این نکات می تواند خطرات متعددی را متوجه بار یا افرادی که در محیط حمل بار قرار گرفته اند نماید.

ظرفیت جرثقیل کفی دار

به طور حتم به خوبی می دانید که انواع جرثقیل با کفی های کوچک و بزرگ در تهران و یا شهرستان ها می توانند مورد استفاده قرار گیرند. اما اگر باری که روی کفی قرار می گیرد بیش از ظرفیت جرثقیل باشد می تواند خطرات متعددی را با وقوع حوادث ناخواسته به دنبال داشته باشد.

به طور حتم هر یک از انواع وسیله سبک و سنگین با توجه به طراحی و توان موتور خود امکان حمل بار تا ظرفیت مشخصی را دارند. در زمان اجاره جرثقیل کفی دار نیز باید به این نکات به طور حتم توجه داشته باشید. برای همین یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید ظرفیت جرثقیل کفی دار است.

اجاره جرثقیل کفی دار 3 تن

در صورتی که وزن بار شما کمتر از سه تن باشد به طور حتم می توان با اجاره جرثقیل کفی دار 3 تن در اکثر موارد امکان حمل آن را در خیابان های داخل شهر یا بیرون از شهر داشت.

اما بارهایی که دارای اوزان بالاتر هستند به طور حتم نمی توانند به دلیل وزن بیش از ظرفیت خود توسط این تجهیزات منتقل شوند.

برای همین بهتر است در مرحله اول براورد دقیقی از وزن بار خود داشته باشید و پس از آن در صورتی که وزن بار کمتر از 3 است ضمن تماس با کارشناسان حاضر در دفاتر اجاره جرثقیل در تهران بزرگ درخواست اجاره جرثقیل کفی دار را داشته باشید.

اجاره جرثقیل کفی دار 7 تن

همان طور که در بخش قبل اشاره شد استفاده از جرثقیل کفی دار که دارای توان سه تن است برای حمل بارهایی که وزن بالاتری دارند مناسب نیست. در این موارد باید از سایر انواع جرثقیل استفاده کنید که یکی از آن ها می توان جرثقیل کفی دار با توان 7 تن باشد.

به طور حتم این جرثقیل می تواند بارهای دارای وزن بالای 5 تن را نیز حمل کند و برای همین مشکلی از نظر توان و ظرفیت حمل بار نخواهد داشت.

برای همین در صورتی که بر اساس بروارد انجام شده فکر می کنید وزن بار کمتر از 7 تن است با اجاره جرثقیل کفی دار 7 تن می توانید آن را در داخل شهر یا بیرون شهر حمل کنید.

سایر انواع جرثقیل

علاوه بر اوزان 3 و 7 تن، اجاره یک جرثقیل با توجه به ظرفیت و سایر مشخصاتی که دارد می تواند در اوزان بالاتر نیز باشد. برای مثال ما امروزه انواع جرثقیل بالای ده تن را با مشخصات مختلف مانند دارا بودن انواع دکل بلند یا کفی داریم (برخی از انواع جرثقیل نیز دارای کابین هستند) که می توانند برای کاربردهای دیگر استفاده شوند.

لزوم مشاوره برای انتخاب جرثقیل

در صورت نیاز به اجاره جرثقیل کفی دار یا دارای کابین و دکل بلند می توانید اطلاعات لازم برای انتخاب بهترین تجهیزات به منظور کرایه آن ها برای کاربری مد نظر خود کسب کنید. به طور حتم دفاتر معتبر و شرکت های ارائه دهنده این خدمات می توانند شما را برای انتخاب بهترین جرثقیل با مشخصات مطلوب یاری کنند.

هزینه اجاره جرثقیل کفی دار

در صورتی که قصد اجاره جرثقیل کفی دار را داشته باشید، هزینه لازم برای اجاره هر یک از این تجهیزات برای شما مهم خواهد بود.

به طور حتم اجاره جرثقیل کفی دار 3 تن می تواند هزینه های کمتری در مقایسه با جرثقیل 7 تن داشته باشد.

علاوه بر این با افزایش توان باربرداری انواع جرثقیل می توان شاهد افزایش پلکانی هزینه اجاره آن ها در تهران و یا شهرستان ها بود.

فاکتورهای دیگری نیز هستند که می توانند روی هزینه اجاره این تجهیزات تاثیر داشته باشند. از جمله می توان به مسیری که بار باید حمل شود و یا مدت زمان اجاره جرثقیل اشاره کرد که به طور حتم تاثیر مستقیم بر هزینه کرایه انواع جرثقیل خواهد داشت.

برای همین توصیه می شود حتما در مورد طول مسیر و یا مدت زمان مورد نیاز برای اجاره جرثقیل کفی دار اطلاعات لازم را در اختیار دفاتر ارائه دهنده این خدمات قرار دهید تا امکان ارائه اطلاعات جامع در این زمینه به شهروندان محترم وجود داشته باشد.

خوشبختانه شرکت های متعددی در تهران بزرگ هستند که امکان کرایه این دستگاه را به همراه راننده دارند و شما می توانید در هر یک از ساعات شبانه روز از این خدمات برای حمل انواع خودرو بهره مند شوید.

کدخبر: 120266 تاریخ انتشار