تبلیغات دیجیتال مهم است، اما اگر می‌خواهید برند شما از بقیه متمایز شود، باید یک رویکرد بازاریابی همه‌کانالی را در پیش بگیرید. گنجاندن بازاریابی چاپی به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی به شرکت شما این فرصت را می دهد که مشتریان را به شیوه ای به یاد ماندنی جذب کند.

در عصر دیجیتال امروز، هزاران برند برای جلب توجه مصرف کنندگان رقابت می کنند. تخمین زده می شود که اکثر مردم روزانه بین 6000 تا 10000 آگهی را مشاهده می کنند. برندهایی که می خواهند تأثیری پایدار بر مخاطبان هدف خود بگذارند، باید راه هایی برای کاهش نویز دیجیتال پیدا کنند.

در حالی که برخی فکر می‌کنند بازاریابی چاپ دیجیتال ممکن است قدیمی به نظر برسد، این استراتژی قدیمی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد به روش‌های غیرمنتظره و به یاد ماندنی به مشتریان دسترسی پیدا کنند. بیایید نگاهی عمیق‌تر به این موضوع بیندازیم که چرا شرکت شما باید این تکنیک همیشگی را در کمپین بازاریابی شما پیاده کند.

پیشنهاد ویژه

بازاریابی چاپی ضروری است: چرا

بازاریابی چاپی جزء مهمی از استراتژی بازاریابی همه‌کانالی یک شرکت است، امی آوبل، بازاریاب تجارت الکترونیک، می‌گوید: «راز بازاریابی موفق این است که از همه کانال‌های خود به خوبی استفاده کنید.  ما استفاده از کمپین‌های پستی را به عنوان بخشی از یک کمپین بزرگ‌تر omnichannel که شامل چاپ و دیجیتال است، تشویق می‌کنیم. این روزها جلب توجه مردم سخت است و استفاده از پست می تواند یکی دیگر از نقاط تماس باشد.مثال دقیق تر سایت چاپ آریس است که تولید کننده برتر سررسید در ایران است و برای ترندهای فصلی تقویم رومیزی با توجه به نیاز مشتری تولید می کنند و از روش ارسال پستی در تمام ایران برای ارسال سررسید 1402 و تقویم رومیزی 1402 استفاده می کند.

بازاریابی به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا از طریق کانال های متعدد با برند شما ارتباط برقرار کنند. بازاریابانی که این استراتژی را اجرا می کنند، 287 درصد نرخ خرید بالاتری نسبت به کسانی که از کمپین تک کانالی استفاده می کنند، کسب می کنند. این استراتژی به بازاریابان این امکان را می دهد که مشتریان را در هر کجا که هستند ملاقات کنند. از آنجایی که تقریباً نیمی از بزرگسالان ایالات متحده تبلیغات چاپی را قابل اعتمادتر از تبلیغات رسانه های اجتماعی می دانند، برای بازاریابان منطقی است که ایمیل مستقیم را به عنوان بخشی از رویکرد بازاریابی همه کاناله خود بگنجانند.

مزایای چاپ در مقابل بازاریابی دیجیتال

  • یادآوری قوی تر

با توجه به تعداد زیادی تبلیغات دیجیتال که روزانه مصرف کنندگان را بمباران می کنند، برای مردم سخت است که آنچه را دیده اند به خاطر بیاورند. اگر می خواهید تبلیغات شما تاثیرگذار باشد، باید به یاد ماندنی باشند. مدیر فروش ما، معتقد است تبلیغات چاپی کلید کمک به مصرف کنندگان برای یادآوری برند شما است. "ما دامنه توجه بهتری برای نامه های لمسی داریم. حتی اگر نامه را بردارید و آن را در سطل زباله بیندازید، باز هم به جای زمانی که برای حذف یک ایمیل طول می کشد، سه ثانیه به پیام برند نگاه می کنید.

مطالعه ای که توسط ما انجام شده این مفهوم را تایید می کند. محققان دریافتند که 75٪ از شرکت کنندگان در مطالعه می توانند نام های تجاری را از تبلیغات پست چاپی به خاطر بیاورند، در حالی که فقط 44٪ می توانند نام های تجاری را از تبلیغات دیجیتال به خاطر بسپارند.

به مخاطبان مسن تر دسترسی پیدا کنید

بسیاری از بازاریابان تلاش‌های تبلیغاتی خود را بر روی Millennials و Gen Zers متمرکز می‌کنند و مصرف‌کنندگان را با بیشترین پول برای خرج کردن بیگانه می‌کنند. برخلاف هزاره‌هایی که با بدهی‌های دانش‌آموزی سر و کار دارند، بیبی بومرها 53.4 درصد از ثروت ایالات متحده را در اختیار دارند. این نسل اکنون از صندوق های بازنشستگی خود استفاده می کند و آماده است پس انداز فراوان خود را خرج کند.

در حالی که بسیاری از سالمندان با فناوری آشنا هستند، نسبت به همتایان جوان خود زمان کمتری را در رسانه های اجتماعی می گذرانند. این بدان معناست که تبلیغات دیجیتال ممکن است در هنگام هدف قرار دادن جمعیت مسن‌تر به اندازه مخاطبان جوان‌تر مؤثر نباشد. با این حال، به ​​طور باورنکردنی پذیرای تبلیغات چاپی هستند و پست مستقیم را بر سایر انواع بازاریابی برون‌گرا ترجیح می‌دهند.

  • اتصال معتبر

دریافت نامه یک تقویت کننده خلق و خوی بزرگ است. در واقع، 41 درصد از آمریکایی ها مشتاقانه منتظر هستند که صندوق پستی خود را هر روز چک کنند. امی توصیه می کند که شرکت ها از مزایای افزایش خلق و خوی نامه برای کمک به ایجاد ارتباطات معتبر با مشتریان استفاده کنند. «بازاریابی چاپی فضای زیادی را برای ارتباط فراهم می کند. شما می توانید یک هدیه خوب، یک کارت هدیه یا حتی یک پست الکترونیکی که به طور خاص برای او مارک شده است، بفرستید. در حالی که هزینه ارسال یک هدیه بیشتر از ارسال ایمیل است، اما این قطعات نشان می دهند که شما واقعاً به مشتریان خود اهمیت می دهید.

روندهای فعلی بازاریابی چاپی

در حالی که بازاریابی چاپی ممکن است یک رویکرد بازاریابی قدیمی باشد، این بدان معنا نیست که باید به تکنیک های قدیمی تکیه کنید. سعی کنید روندهای بازاریابی چاپی زیر را اجرا کنید تا از رقبای خود متمایز شوید.

  • عناصر بافتی

بروشورهای رنگارنگ و فونت های پررنگ می توانند به چاپ بازاریابی کمک کنند. اما اگر می‌خواهید تأثیری ماندگار بر مشتریان خود بگذارید، عناصر بافت‌دار را به مواد بازاریابی خود اضافه کنید. تحقیقات نشان می دهد که حس لامسه می تواند خاطرات را در مغز ما حک کند. این بدان معناست که مشتریان ممکن است زمان آسان تری را برای یادآوری تبلیغات از مواد بازاریابی چاپی که حس منحصر به فردی دارند داشته باشند.

کدهای QR

اگر شرکت‌ها می‌خواهند یک کمپین بازاریابی موفق ایجاد کنند، باید در چندین کانال تبلیغ کنند. گنجاندن کدهای QR در آگهی‌ها، کارت‌پستال‌ها و خبرنامه‌ها به ایجاد یک تجربه بازاریابی همه‌کانالی کمک می‌کند. هنگامی که مشتریان کد QR شما را اسکن کردند، می توانید آنها را به صفحات محصول، ویدیوهای اطلاعاتی یا هر چیز دیگری که دوست دارید به صورت آنلاین کاوش کنند هدایت کنید.

  • شخصی سازی

مشتریان یک تجربه بازاریابی را می خواهند که متناسب با آنها باشد. 80 درصد از مصرف‌کنندگان بیشتر از برندهایی خرید می‌کنند که تجربیات شخصی‌سازی شده را ارائه می‌کنند . در حالی که بازاریابی دیجیتال برای مدتی بر شخصی سازی متمرکز شده است، کتی یانگ معتقد است که این یک روند آینده در فضای بازاریابی چاپی است. ایجاد تبلیغات شخصی، ایمیل، و غیره با دیجیتال بسیار ساده تر است. صنعت چاپ به تازگی در حال پیشرفت است تا بتواند شخصی سازی را به ارسال کننده ها اضافه کند. این در مورد کیت های ما نیز صدق می کند. مردم می‌خواهند لیوان‌های شخصی‌سازی شده یا کیت‌های شخصی‌سازی‌شده را ارسال کنند تا به هر کسی که پست‌کننده را دریافت می‌کند، کمک کند احساس کند واقعاً از او مراقبت می‌شود.

مرتبط ماندن

در حالی که بازاریابی چاپی یک تکنیک تبلیغاتی مفید است، نباید به تنهایی از آن استفاده کرد. اگر می‌خواهید از تلاش‌های تبلیغاتی خود حداکثر استفاده را ببرید، مهم است که با مشتریان در چندین کانال ارتباط برقرار کنید. ترکیب کدهای QR، هشتگ‌ها و آدرس‌های اینترنتی کوتاه همه راه‌هایی برای افزایش ترافیک آنلاین با استفاده از تبلیغات چاپی هستند. زمانی که بازاریابی مستقیم به درستی اجرا شود، این قدرت را دارد که تلاش های تبلیغاتی شما را ارتقا دهد. امروزه مردم کمتر از همیشه نامه دریافت می کنند و این امر باعث می شود مطالب چاپی شما راحت تر توجه آنها را جلب کند.

از بقیه متمایز شوید

تبلیغات دیجیتال مهم است، اما اگر می‌خواهید برند شما از بقیه متمایز شود، باید یک رویکرد بازاریابی همه‌کانالی را در پیش بگیرید. گنجاندن بازاریابی چاپی به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی به شرکت شما این فرصت را می دهد که مشتریان را به شیوه ای به یاد ماندنی جذب کند. به کمک برای ایجاد ایمیل‌های با کیفیت بالا نیاز دارید؟ با ما با شماره 32910100 (025) تماس بگیرید!

کدخبر: 120268 تاریخ انتشار